Terug

Zeer traag internet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Proximus

10/02/2020

Beste,Ik stel voortdurend vast dat mijn internet zeer traag is. Vandaag heb dit getest met als resultaat de volgende waarden : 3,773 Mgbs download en 0,535 Mgbs upload. In het verleden heb ik dit al meermaals telefonisch gesignaleerd, maar er wordt niets ondernomen. Het zou commercieel niet interessant zijn om dity probleem op te lossen. Ik woon inderdaad op het platteland, maar ik betaal wel de volledige abonnementsprijs. Daarenboven ben ik van mening dat internet met een aanvaardbare snelheid in deze tijd met studerende kinderen een basisservice is. Ik hoop dat er toch iets ondernomen wordt om de internetsnelheid op te trekken.Vriendelijke groet,Bart Dierckx

Berichten (1)

Proximus

Naar: B. D.

11/02/2020

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192963162871]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform