Beste,Sinds zowat 30 jaar Telenet klant.Vandaag ben ik overgeschakeld naar een WIGO 9 abonnement bij Telenet. Dit belooft véél sneller te zijn ( tot 300 Mbps) dan mijn vorige aansluiting. Sinds deze namiddag is mijn Wigo pakket actief en wordt het netwerk ineens tergend traag... de tester laat 5 à 6 Mbps download zien... en het vertraagt nog naar de avond toe.Telenet klantendienst gebeld... een eerste maal 25 min. wachttijd en opgegeven. Een tweede keer gebeld met 15 min wachttijd... De medewerker zegt na opzoekingen dat het over een algemeen probleem in de regio zou gaan - via mijn oproep wordt het zogenaamd 'ontdekt'.Men heeft geen idee wanneer de diensten weer normaal gaan werken, en daar krijg ik ook geen bericht van - ik merk het wel vanzelf.Wel, ik heb 14 dagen bedenktijd bij deze aansluiting... grote twijfels. Want het is nog geen week geleden dat Telenet plots te veel ging factureren en daar moet je dan ook zelf achter.O ja, ik ben nu ook een aantal TV zenders kwijt ze staan wel in de TV gids, maar er komt een boodschap op het scherm 'contacteer ons' ... sorry - daar heb ik geen tijd meer voor.Het lijkt er op dat ik misschien toch maar eens een andere provider moet gaan overwegen.