Terug

Zeer slechte stofzuiger

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Z. A.

Naar: Carrefour Belgium

30/10/2020

Beste, ik kocht op 23/09/2020 een stofzuiger in Carrefour Burcht voor €79,99. Ik heb het één keer getest en ik was verbaasd van de slechte kwaliteit. Het heeft amper zuigkracht, het handvat van de steel lost steeds van de buis tijdens het stofzuigen (dus je kan eigenlijk alleen in één richting gaan) en het laat strepen achter op de harde vloer. Ik ben terug naar de winkel gegaan, want ik wist echt niet wat te doen. De mevrouw aan de klantendienst heeft het zelf ook uitgetest en gaf me gelijk. Ze zei dat het naar de fabrikant zou worden opgestuurd en dat de stofzuiger daar indien nodig gerepareerd zou worden. Ze gaf me een reparatiebon waarop ook duidelijk staat: Getest in de winkel en defect vastgesteld. Nu heb ik de stofzuiger terug mogen ontvangen, maar er is absoluut niets veranderd. Er was blijkbaar niets mis met het product. Maar defect of niet, de stofzuiger is slecht. Het valt gewoon niet te gebruiken. Wat ben ik nu met een reparatiebon waarop staat dat het defect is vastgesteld als er voor de rest niets aan gedaan wordt? Ja, het is dan misschien geen defecte stofzuiger, maar het is nog steeds van enorm slechte kwaliteit. Ik ben er helemaal niets mee! Ik vind het verschrikkelijk dat ik €80 heb moeten betalen voor een stofzuiger die geen €40 waard is. Het kan toch niet dat ik gewoon moet accepteren dat ik dikke pech heb gehad en een slechte stofzuiger heb gekocht. Ik ben helemaal niet tevreden over dit artikel. Het is toch zielig dat ik gewoon met een Tja mevrouw het is al gebruikt en er is geen defect dus we kunnen er niets aan doen word teruggestuurd? Wat moet ik nu met dat ding?

Berichten (1)

Carrefour Belgium

Naar: Z. A.

04/11/2020

- Typ uw reactie boven deze regel - ----------------------------------------------Isabel G., 4 nov. 2020 12:11 CETBeste klant,Wij hebben uw dossier in verband met de herstelling van een Rowenta stofzuiger model RO3945EA/4Q0 onderzocht.Onze hersteldienst noteerde dat u het toestel op 25/09 voor herstelling binnenbracht met als defectomschrijving: "het handvat van de steel lost steeds van de buis tijdens het stofzuigen. Ook zijn er strepen op de vloer van de voet, men gebruikt het toestel op harde vloer. getest in de winkel defect vastgesteld."De Rowentahersteldienst heeft volgende herstelling uitgevoerd: VERVANGING BUISZUIGMONDSLANG Het apparaat werd op 7/10 naar de winkel teruggestuurd waar u het ophaalde op 10/10.Als u van mening bent dat de herstelling niet volstond of niet correct was uitgevoerd, dan nodigen wij u uit dit apparaat terug binnen te brengen voor herstelling. Graag informeren wij dat alle ingrepen op het toestel door Rowenta zelf gebeuren en Rowenta beslist of het toestel aan de specificaties beantwoordt, hersteld kan worden of vervangen moet worden.Steeds tot uw dienst.IsabelKlantendienstCarrefour Belgium Je aanvraag â„–712278 Onderwerp Kwaliteit stofzuiger (TA CPTBE01085323-87) - herstelbon 0849c8688 Beschrijving Beste klant,Wij hebben uw dossier in verband met de herstelling van een Rowenta stofzuiger model RO3945EA/4Q0 onderzocht.Onze hersteldienst noteerde dat u het toestel op 25/09 voor herstelling binnenbracht met als defectomschrijving: "het handvat van de steel lost steeds van de buis tijdens het stofzuigen. Ook zijn er strepen op de vloer van de voet, men gebruikt het toestel op harde vloer. getest in de winkel defect vastgesteld."De Rowentahersteldienst heeft volgende herstelling uitgevoerd: VERVANGING BUISZUIGMONDSLANG Het apparaat werd op 7/10 naar de winkel teruggestuurd waar u het ophaalde op 10/10.Als u van mening bent dat de herstelling niet volstond of niet correct was uitgevoerd, dan nodigen wij u uit dit apparaat terug binnen te brengen voor herstelling. Graag informeren wij dat alle ingrepen op het toestel door Rowenta zelf gebeuren en Rowenta beslist of het toestel aan de specificaties beantwoordt, hersteld kan worden of vervangen moet worden.Steeds tot uw dienst.IsabelKlantendienstCarrefour Belgium Nog vragen?Bel gratis onze Klantendienstvan maandag tot vrijdag van 8.45 tot 20 uur en elke zaterdag van 9 tot 19 uur 0800 9 10 11--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Carrefour.[8DWWG4-W8Y0]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform