Geachte mevrouw/heer,
Op 2023-12-03 bestelde en betaalde ik van een matras, kussens, dekbed en matrasbeschermer. Totale prijs: 1123€
Bestelnummer: 0009-P58QGX . De levering zou binnen de paar weken gebeuren.
Alles liep fout:
• De matras werd niet geleverd omdat het huisnummer niet was doorgekomen in het systeem. de klantendienst was niet bereikbaar. Mails werden pas na een 4-tal weken beantwoord. Na veel speurwerk en meerdere malen bellen met Bpost hebben we uiteindelijk de matras (veel te laat) aangekregen.
• Keer op keer gaven we via mail het juiste huisnummer door, maar de rest van de bestelling volgde niet.
• We besloten de hele bestelling te annuleren. Dat ging niet omdat de matras intussen in Oostende is en daar niet kon worden opgehaald.
• Dan besloten we de matras te houden en de rest te annuleren wegens veel te late levering. Intussen hadden we elders spullen gekocht. Dat werd eerst aanvaard, we zouden het geld teruggestort krijgen, nadien kregen we bericht dat dit werd geweigerd . Moe getergd hebben we het opgegeven en dan maar gezegd dat men alles mocht leveren.
Intussen zijn we 8 maanden later en jawel, het laatste deel van de zending hebben we gisteren ontvangen. Men beloofde in één van de vele mails een compensatie: nooit iets van gezien!
Deze vertraging heeft mij schade berokkend: Ik was verplicht een dekbed, kussens en matrasbeschermer in de winkel te gaan kopen, ter waarde van 105 €
Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Marleen Kuyl