Terug

zeer slechte service, levering na 8 maanden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

M. T.

Naar: EMMA Matelas

18/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 2023-12-03 bestelde en betaalde ik van een matras, kussens, dekbed en matrasbeschermer. Totale prijs: 1123€ Bestelnummer: 0009-P58QGX . De levering zou binnen de paar weken gebeuren. Alles liep fout: • De matras werd niet geleverd omdat het huisnummer niet was doorgekomen in het systeem. de klantendienst was niet bereikbaar. Mails werden pas na een 4-tal weken beantwoord. Na veel speurwerk en meerdere malen bellen met Bpost hebben we uiteindelijk de matras (veel te laat) aangekregen. • Keer op keer gaven we via mail het juiste huisnummer door, maar de rest van de bestelling volgde niet. • We besloten de hele bestelling te annuleren. Dat ging niet omdat de matras intussen in Oostende is en daar niet kon worden opgehaald. • Dan besloten we de matras te houden en de rest te annuleren wegens veel te late levering. Intussen hadden we elders spullen gekocht. Dat werd eerst aanvaard, we zouden het geld teruggestort krijgen, nadien kregen we bericht dat dit werd geweigerd . Moe getergd hebben we het opgegeven en dan maar gezegd dat men alles mocht leveren. Intussen zijn we 8 maanden later en jawel, het laatste deel van de zending hebben we gisteren ontvangen. Men beloofde in één van de vele mails een compensatie: nooit iets van gezien! Deze vertraging heeft mij schade berokkend: Ik was verplicht een dekbed, kussens en matrasbeschermer in de winkel te gaan kopen, ter waarde van 105 € Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Marleen Kuyl

Berichten (1)

EMMA Matelas

Naar: M. T.

23/09/2024

Beste Test-aankoop,​Hartelijk dank voor uw klacht melding vanuit onze klant, graag informeer ik u verder.Op 11 september heb ik de klant benaderd, gezien de bestelling van de klant te laat is aangeleverd. Hierom heb ik intern besproken wat voor compensatie aangeboden kan worden voor de klant. Op 16 september heb ik de klant geïnformeerd over het compensatiebedrag. Ik kan de klant 200 euro aanbieden voor het te laat leveren.Hierop is geen reactie gegeven vanuit de klant. Op 19 september heb ik een reminder verstuurd naar de klant toe of hij al tijd heeft gehad om het aanbod te accepteren of te weigeren. Ook hierop is geen reactie gekomen vanuit de klant. Vandaag op 23 september de laatste reminder verstuurd naar de klant voor het aanbod voor te laat leveren. Voor nu zal de case als opgelost worden verwerkt, gezien er geen reactie is teruggekomen op de e-mails.Er is in de reminder gemeld dat de klant kan reageren op het aanbod en zal het ticket die ik heb met de klant heropenen. Mocht er nog meer informatie nodig zijn voor uw dossier, kunt u op deze e-mail reageren.​Wens ik u voor nu nog een prettige dag toe.Groetjes,Yanoff_&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Do, 18 Jul om 2:31 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 13900813:1024352


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform