Terug

ZEER SLECHTE PLAATSING!!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: KEUKENS DE ABDIJ

30/07/2021

Merksem 30 juli 2021Aan hoofdkantoor Keukens De Abdij. Weggevoerdenstraat 76 9400 NinoveBeste, betreft plaatsing keuken 24 juni 2021ik heb al heel wat mails verstuurd naar verschillende mensen en een aangetekende brief op 13 juli die ook onbeantwoord bleef.Een volledige oplossing is nog niet besproken. Ik wil dat er iemand komt kijken om te snappen hoeveel tekortkomingen en fouten er zijn gemaakt.Een nieuw werkblad, door plaatser beschadigd, voor onder de kasten gaat u vervangen eind augustus.. Top!. Een nieuw werkblad voor het kookeiland is geen oplossing. Het eiland is minder groot dan het vorige wat met lasermeting is opgemeten. Het staat dus niet op de afgesproken plek en opgetekend op het plan.Het slordig plaatsen van stopcontact en stroombron zou u nog bekijken, dank u.De beschadigde deur, ook bij het plaatsen beschadigd, daar word niet over gesproken. De afwerking, het afkitten lijkt niet belangrijk genoeg.De onregelmatigheid van de ledjes en kasten als ook het schuin hangen van de kasten is amateuristisch.Omwille van onze muren of plafond? Flauw excuus.....waarom was dat dan geen probleem met onze vorige keuken?Gaten voor de voorziene stopcontacten in wandplaat zijn te groot uitgezaagd. Wij kunnen de originele stopcontacten niet bevestigen. De koelkast past niet in de voorziene kast...hoe kan het? Verluchtingsrooster voor koelkast is niet geplaatst en terug meegenomen door plaatsers.Waren dit professionele/ ervaren keukenplaatsers? De hele afwerking is totaal niet oke.Als dit is hoe Keukens De Abdij werkt? Verkoop, communicatie en levering verliepen perfect tot na de slechte plaatsing.We voelen ons teleurgesteld, bedrogen en afgezet.Het feit dat we netjes en volledig alles hebben betaald, maar nu met een schamele keuken zitten frustreert ons.We kunnen nu niet verder met ander geplande opknapbeurten en renovatie van muur en vloer.De laatste 3 mail (naar 7 verschillende Keukensdeabdij-contacten-emailadressen) is van begin juli en blijven onbeantwoord. Een aangetekend schrijven van 13 juli met ingebrekestelling. Ook onbeantwoord.We willen open communicatie, een duidelijk plan en snelle oplossing anders gaan we u aansprakelijk moeten stellen voor onvoorzien gemaakte kosten. Als ook schadevergoeding omdat we gemaakte afspraken met aannemers niet konden nakomen. Hopelijk is het niet nodig om verdere stappen te ondernemen. Alle foto´s van de mankementen zijn beschikbaar.Desire Van Campenhout en Wauters Marta


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform