Beste,Wij ontvangen recent een brief dat onze digibox vervangen zou worden van v6 naar v7. Hierbij zouden opnames korter dan 60dagen overgezet worden en opnames langer dan 60d verdwijnen. We moesten binnen 2/4 weken (niet zeker) wisselen naar de nieuwe box. Wij vinden deze bewaring langer dan 60d net zeer waardevol en het was voor ons niet realistisch binnen de opgegeven termijn al deze onames te bekijken (vandaar dat ze langer dan 60d bewaard waren). Dit werd in onze ogen dan ook al vrij laat meegedeeld.Hierop namen wij contact met de klantendienst met de vraag of de opnames toch niet overgezet konden worden. Dat bleek mogelijk als we na het switchen naar de nieuwe box met een lijst van de programma's zouden terugbellen om dit te regelen. Zo gedaan belden we na installatie terug (3 maal vanwege technische problemen daar) waarop we werden doorverwezen naar wat standaard tutorials op de website. Ook werd gemeld dat vanaf 11 juni het hele systeem langer dan 60d zou verdwijnen en dat hier nog communicatie over zou komen (dd. 26/04 nog geen communicatie). Zoals verwacht waren die tutorials geen hulp. Opnieuw teruggebeld: toen werd ons meegedeeld dat het langer bewaren nog zou komen op v7, maar dat we even moesten wachten. Dit leek ons straf gezien de boodschap van de vorige persoon die meldde dat het vanaf 11 juni zou verdwijnen. We vroegen dus wat door waarop de persoon aan de lijn (na zelf 3 keer andere mensen intern te contacteren) inderdaad moest toegeven dat het systeem nooit op de v7 zou komen en op oude versies vanaf 11/6 zou verdwijnen [foute info deel 1]. Ze stelde voor een nieuwe box v6 aan ons te bezorgen om ons probleem alsnog op te lossen zodat wij onze opnames konden bekijken, maar hiervoor moest ze intern nog wat regelen. Een tijdje later kregen we telefoon met de boodschap dat een switch terug naar v6 niet ging omdat die box blijkbaar te veel problemen had [foute info deel 2]. We vroegen weer door hoe ons probleem dan opgelost zou worden, gezien de initiële boodschap dat onze opnames overgezet zouden kunnen worden. Nu werd gemeld dat dit onmogelijk was [foute info deel 3]. Wij waren hier uiteraard zeer ontevreden mee, zeker gezien de tijd die hier al mee verloren ging. Een compensatie kon blijkbaar alleen in de vorm van een extra pakket dat we niet nodig hebben, maar andere mogelijkheden waren er niet.Wat ik niet heb vermeld in de tekst omdat dit blijkbaar al een evidentie is bij dergelijke problemen: elke keer als we belden, moesten we uiteraard heel de uitleg van nul beginnen.Samengevat: wij zijn niet tevreden met het verliezen van deze functie en de communicatie errond, maar de reden van de klacht is voornamelijk de zeer slechte klantendienst die gewoon foute informatie geven en valse beloftes maken, zelfs na intern overleg over onze vraag.Gezien we nu deze klacht indienen, wil ik graag ook nog melden dat de indexeringen van de facturen ook zeer slecht gecommuniceerd worden. Maandelijks komt er bij ons een factuur binnen van een identiek bedrag dat via domiciliering betaald wordt, en die factuur ziet er elke maand hetzelfde uit. Ik doe deze factuur dan ook niet elke maand open (dit kan mijn fout zijn, maar dit lijkt me menselijk). Op die factuur zetten ze ergens in de kleine letters het maandbedrag zal vanaf XX/XX opslaan). Dat vind ik niet erg transparant.Algemeen getuigen bovenstaande zaken van weinig respect voor hun klanten.Wij zijn alleszins prompt van leverancier gewisseld.