Terug

Zeer slechte communicatie en geen levering en nadien stilte

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. N.

Naar: GLS Belgium NV/SA

08/06/2023

Via gls zou er een pakket geleverd worden te Gent. Ik kreeg een slecht voorgevoel toen de chauffeur de ingang van het appartement niet vond met parkeerruimte en meteen doorreed ipv eens te kijken want je kan het niet missen. Ik heb toen meteen (30/5) GLS gemaild omdat je helaas niet kan bellen. In de email werd me gevraagd naar extra instructies wat betreft de ingang van het appartement terwijl men ook heeft bevestigt dat het adres correct is ingegeven. Vervolgens kreeg ik een email op 31/5 dat het pakketje geleverd is op een ophaalpunt centrum Gent zonder enige communicatie. Sindsdien is het niet goed meer gekomen want het pakket zou volgens de chauffeur op 30/5 om 10:15pm geleverd zijn. Het gekke is dat de chauffeur het adres nooit heeft gevonden, nooit op het ophaalpunt men pakket heeft geleverd volgens de zaakvoerder. Ondertussen heeft het bedrijf een zeer mooie reputatie opgebouwd en weet ik niet meer wat doen om men pakket te ontvangen dat is verdwenen. Sinds het misgelopen is is de communicatie ook enorm beperkt, heb vele emails gestuurd en krijg niets meer te horen vanuit Deinze. Ongelooflijk dat dit nog voorvalt in België anno 2023... Oh ja het pakketje is sinds 25/5 in Deinze en we zijn vandaag 8juni ... In de bijlage zal ik screenshots delen wat betreft de communicatie tussen GlS en mij

Berichten (7)

GLS Belgium NV/SA

Naar: Y. N.

09/06/2023

BesteOnze excuses voor het ongemak.Er zal een onderzoek worden aangevraagd op ons leveringsdepot en chauffeurNa feedback houden we je zo snel mogelijk op de hoogteMvgChristinePs gaat het wel over deze zending? (want ik zie dat naam van bestem. anders is)

Y. N.

Naar: GLS Belgium NV/SA

15/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

GLS Belgium NV/SA

Naar: Y. N.

16/06/2023

Beste,Alvast onze excuses voor het ongemak.Na onderzoek werd uw pakje helaas niet teruggevonden.Ik raad u dus aan om contact op te nemen met uw afzender zodat ze hiervoor een vergoedingsclaim kunnen opstarten bij ons.MvgChristine

Y. N.

Naar: GLS Belgium NV/SA

16/06/2023

Beste Christine,Ik heb dat al gedaan en AliExpress vraagt een bewijs van jullie uit om alle misverstanden te vermijden omdat de tracker aangeeft dat het geleverd is, zonder een bewijs van jullie krijg ik niets terug. Klinkt ook logisch niet? Kunt u mij hiermee helpen? Dat is echter enige wat ik nodig heb van jullie kant.GLS Deinze werkt niet mee wat betreft een bewijs van verlies en reageert ook niet op men emails. Ik ben ondertussen ook men geld kwijt.Met vriendelijke groet,Yassine

GLS Belgium NV/SA

Naar: Y. N.

19/06/2023

BesteU kunt mijn reactie hieronder naar uw afzender doorsturen, evenals het door U ingevulde bijgevoegde document toevoegen.Op basis hiervan kan uw verzender een verzoek tot verzekering/vergoeding indienen.'Voor deze zending is helaas geen afleverbewijs beschikbaar. Wij kunnen daarom de correcte aflevering van deze zending aan de klant niet bewijzen.'MvgChristine

Y. N.

Naar: GLS Belgium NV/SA

19/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

GLS Belgium NV/SA

Naar: Y. N.

21/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform