Beste,28 februari ben ik klant geworden bij Proximus en zijn ze internet komen installeren. (036361116)Ik woon in een triplex en de modem staat op de gelijkvloerse verdieping. Echter, op de eerste en tweede verdieping is de wifi verbinding ENORM slecht, rond de 1 MB P/S, terwijl dit 60 MB P/S is gelijkvloers, maar hier is geen leefruimte.Ik heb hiervoor Proximus gecontacteerd en uiteindelijk bij de Happy House afdeling geraakt. Hier een afspraak gemaakt die normaal vandaag 19/3 zou doorgaan, maar ik vermoed door Corona dat dit niet zal doorgaan en pas in april zal kunnen ten vroegste.Momenteel is de wifi zo slecht dat ik zelfs de wifi amper gebruik en mijn telefoon met 4G gebruik als hotspot voor mijn laptop omdat zelfs een simpel filmpje niet laadt of zeer traag laadt via wifi.Ik vind het spijtig dat een simpele check bij de installatie van de modem niet gebeurt is van de wifi kwaliteit op elke verdieping waar dit toen al direct opgelost had kunnen worden.Ik krijg binnenkort dan ook mijn eerste factuur, waar ik graag een compensatie voor wil hebben, gezien de zeer slechte kwaliteit van de verbinding en ik niet heb gekregen waar ik ook extra voor betaald heb: snel internet.Ik heb hetzelfde bericht naar de Proximus klantendienst doorgestuurd en mijn klacht werd simpelweg genegeerd, noch gesproken over een compensatie. Schandalige klantenservice.Met vriendelijke groet,Stephen Lammens