Terug

Zeer slecht wifi bereik

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. L.

Naar: Proximus

19/03/2020

Beste,28 februari ben ik klant geworden bij Proximus en zijn ze internet komen installeren. (036361116)Ik woon in een triplex en de modem staat op de gelijkvloerse verdieping. Echter, op de eerste en tweede verdieping is de wifi verbinding ENORM slecht, rond de 1 MB P/S, terwijl dit 60 MB P/S is gelijkvloers, maar hier is geen leefruimte.Ik heb hiervoor Proximus gecontacteerd en uiteindelijk bij de Happy House afdeling geraakt. Hier een afspraak gemaakt die normaal vandaag 19/3 zou doorgaan, maar ik vermoed door Corona dat dit niet zal doorgaan en pas in april zal kunnen ten vroegste.Momenteel is de wifi zo slecht dat ik zelfs de wifi amper gebruik en mijn telefoon met 4G gebruik als hotspot voor mijn laptop omdat zelfs een simpel filmpje niet laadt of zeer traag laadt via wifi.Ik vind het spijtig dat een simpele check bij de installatie van de modem niet gebeurt is van de wifi kwaliteit op elke verdieping waar dit toen al direct opgelost had kunnen worden.Ik krijg binnenkort dan ook mijn eerste factuur, waar ik graag een compensatie voor wil hebben, gezien de zeer slechte kwaliteit van de verbinding en ik niet heb gekregen waar ik ook extra voor betaald heb: snel internet.Ik heb hetzelfde bericht naar de Proximus klantendienst doorgestuurd en mijn klacht werd simpelweg genegeerd, noch gesproken over een compensatie. Schandalige klantenservice.Met vriendelijke groet,Stephen Lammens

Berichten (8)

Proximus

Naar: S. L.

24/03/2020

Dag mevrouw,Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192964382423]

S. L.

Naar: Proximus

03/04/2020

Beste,Bedankt voor de tegemoetkoming om in maart geen aanrekening te sturen.In april gaat er waarschijnlijk geen technieker kunnen langskomen, dus ik pleit voor ook geen aanrekening in april.Dit omwille van volgende redenen:- Ik werk momenteel van thuis, sinds 3 weken al, en mijn werk is hier ENORM door geimpacteerd. Een file van 15MB opendoen duurt 10 minuten, een Skype gesprek is in low definition en hapert steeds.- Ik betaal een maandelijks abonnement voor Netflix en stream dit normaal via wifi op mijn TV via Chromecast. Momenteel is dit in zeer low definition en lijkt het precies of ik op een tv van 20 jaar geleden een film aan het kijken ben.Alvast bedankt voor uw begrip, maar hier betaal ik geen 50 euro per maand voor. Mijn 4G via telefoon is nog sneller dan dit.Mvg,Stephen Lammens

S. L.

Naar: Proximus

17/04/2020

Beste,Is dit al bekeken aub?Mvg,Stephen

Proximus

Naar: S. L.

23/04/2020

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven via een e-mail naar het persoonlijk e-mailadres.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,WendyHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192965097775]

S. L.

Naar: Proximus

28/05/2020

DATA NOT AVAILABLE

S. L.

Naar: Proximus

08/06/2020

Geachte PROXIMUS,Gezien ik al weken wachtende ben op ook meer 1 antwoord van jullie, geef ik jullie nog 2 dagen om hierop te antwoorden. Anders schakel ik Test-Aankoop in.Dit is een verschrikkelijke service van jullie.Mvg,Stephen

S. L.

Naar: Proximus

03/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

Proximus

Naar: S. L.

07/07/2020

Beste klant,Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192966947489]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform