Beste, Dit is zoveelste bericht, waar jullie niet op geantwoord hebben via Whatsapp.Gans het jaar hebben we slecht internet, maar in de zomermaanden is het pas een echte ramp. Geen tv zonder continue haperingen, dit wil dus zeggen dat we van in de namiddag tot 's nachts totaal NIET kunnen kijken. Op de computer of tablet is het niet beter, bij vele websites duurt het minuten voor ze open gaan. Dit is voor ons een zeer vervelende situatie. We betalen elke maand netjes ons abonnement maar krijgen er amper iets voor in de plaats. In het verleden woonden we in Vlaanderen en hadden we Telenet. Als er bij Telenet iets fout ging waar wij niets konden aan doen en hun dat dan meldden dan kregen we een compensatie! Bij Tadaam hebben we hiervan nog niets gezien… Wel een nieuwe router die helemaal niet beter is dan de vorige. Jullie routers hebben een hele slechte ontvangst, want met mijn smartphone met een Base-abonnement heb ik een betere ontvangst dan met jullie router! Spijtig genoeg heb ik niet genoeg data om tv te kunnen kijken en dat is ook helemaal niet de bedoeling. Tadaam en Base gebruiken toch dezelfde zendmast ? In het verleden konden we op jullie website de wifikanalen aanpassen dit gaat ook al niet meer. Dit is nu al van in 2019 dat we jullie dit melden! Wanneer gaan jullie hier iets aan doen ?Groeten Inga