Terug

Zeer slecht internet via TADAAM

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. M.

Naar: Tadaam

08/08/2023

Beste, Dit is zoveelste bericht, waar jullie niet op geantwoord hebben via Whatsapp.Gans het jaar hebben we slecht internet, maar in de zomermaanden is het pas een echte ramp. Geen tv zonder continue haperingen, dit wil dus zeggen dat we van in de namiddag tot 's nachts totaal NIET kunnen kijken. Op de computer of tablet is het niet beter, bij vele websites duurt het minuten voor ze open gaan. Dit is voor ons een zeer vervelende situatie. We betalen elke maand netjes ons abonnement maar krijgen er amper iets voor in de plaats. In het verleden woonden we in Vlaanderen en hadden we Telenet. Als er bij Telenet iets fout ging waar wij niets konden aan doen en hun dat dan meldden dan kregen we een compensatie! Bij Tadaam hebben we hiervan nog niets gezien… Wel een nieuwe router die helemaal niet beter is dan de vorige. Jullie routers hebben een hele slechte ontvangst, want met mijn smartphone met een Base-abonnement heb ik een betere ontvangst dan met jullie router! Spijtig genoeg heb ik niet genoeg data om tv te kunnen kijken en dat is ook helemaal niet de bedoeling. Tadaam en Base gebruiken toch dezelfde zendmast ? In het verleden konden we op jullie website de wifikanalen aanpassen dit gaat ook al niet meer. Dit is nu al van in 2019 dat we jullie dit melden! Wanneer gaan jullie hier iets aan doen ?Groeten Inga

Berichten (4)

Tadaam

Naar: I. M.

09/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Tadaam

Naar: I. M.

09/08/2023

BesteBedankt voor uw mail.We hebben uw klacht opgepikt en zullen u binnen enkele werkdagen verder informeren.Met vriendelijke groeten,TADAAMConfidential Internal***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************

I. M.

Naar: Tadaam

28/08/2023

Beste,Op 9 aug. 2023 hebben jullie gereageerd op mijn mail via Test Aankoop met de melding dat jullie binnen enkele werkdagen mij zouden verder informeren. Ik wacht nog altijd op jullie informatie… Er is wel een terugbetaling geweest van €50, dit zonder verdere uitleg.Door deze voortdurende problemen vind ik dat deze eenmalige compensatie zeer weinig is en het feit dat ik nog nooit een technieker aan de lijn heb gehad waarmee ik de problemen kan doorlopen maakt het alleen maar erger. Jullie communicatie naar de klant toe is echt ondermaats! Groeten,Inga

I. M.

Naar: Tadaam

28/08/2023

Beste,Op 9 aug. 2023 hebben jullie gereageerd op mijn mail via Test Aankoop met de melding dat jullie binnen enkele werkdagen mij zouden verder informeren. Ik wacht nog altijd op jullie informatie… Er is wel een terugbetaling geweest van €50, dit zonder verdere uitleg.Door deze voortdurende problemen vind ik dat deze eenmalige compensatie zeer weinig is en het feit dat ik nog nooit een technieker aan de lijn heb gehad waarmee ik de problemen kan doorlopen maakt het alleen maar erger. Jullie communicatie naar de klant toe is echt ondermaats! Groeten,Inga


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform