Beste, daarjuist heb ik aankopen gedaan bij AH sint Niklaas, bij het betalen van mijn rekening werkte mijn bankkaart niet in het apparaat van bancontact, en na een paar keer zeg ik tegen de bediende, dat het apparaat niet goed werkte, en hij zij dat mijn kaart te oud was en versleten, waarop ik gezegd dat het apparaat was dat dat niet werkte, en hij was heel boos, ik heb ook gezegd, de klant voor had hetzelfde probleem met maaltijdcheques maar niks gekort, ik heb zelfs 2 verschillende kaarten, wat ik na deze nooit meer zal doen.Ik heb dan gevraagd om de rekening om te zetten naar de info, dat heeft dan iemand komen doen, en op de info werkte mijn oude versleten van eerste maal.Bij AH heb ik tot hiertoe nog nooit een probleem gehad met het personeel, maar als dit de nieuwe werkwijze wordt, dan zie ik mij genoodzaakt, om heir niet meer te kopen, ik heb respect voor de mensen, en ik wil dit ook van de andere kant.Vriendelijke groeten, Guido De Wolf