Terug

Zeer onvriendelijke kassabediende

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: AH - Albert Heijn

07/02/2023

Beste, daarjuist heb ik aankopen gedaan bij AH sint Niklaas, bij het betalen van mijn rekening werkte mijn bankkaart niet in het apparaat van bancontact, en na een paar keer zeg ik tegen de bediende, dat het apparaat niet goed werkte, en hij zij dat mijn kaart te oud was en versleten, waarop ik gezegd dat het apparaat was dat dat niet werkte, en hij was heel boos, ik heb ook gezegd, de klant voor had hetzelfde probleem met maaltijdcheques maar niks gekort, ik heb zelfs 2 verschillende kaarten, wat ik na deze nooit meer zal doen.Ik heb dan gevraagd om de rekening om te zetten naar de info, dat heeft dan iemand komen doen, en op de info werkte mijn oude versleten van eerste maal.Bij AH heb ik tot hiertoe nog nooit een probleem gehad met het personeel, maar als dit de nieuwe werkwijze wordt, dan zie ik mij genoodzaakt, om heir niet meer te kopen, ik heb respect voor de mensen, en ik wil dit ook van de andere kant.Vriendelijke groeten, Guido De Wolf

Berichten (2)

AH - Albert Heijn

Naar: G. D.

07/02/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09069951. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: G. D.

07/02/2023

Beste Guido ,Vanuit de klantenservice kunnen wij helaas hierin niks voor je betekenen. Wat je het beste kan doen is even terug gaan naar de winkel. Hier vragen om een Manager, Zo dat hij/zij dit verder met je kan oppakken.Ook zou je kunnen bellen met de desbetreffende winkel. Je kan het telefoonnummer vinden op www.ah.be. Onder het kopje winkels.Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd, maar mocht u naar aanleiding van mijn mail nog vragen of opmerkingen hebben kunt u altijd nog een keer contact met ons opnemen. Wist u dat u ook met ons kunt chatten? Zo heeft u nóg sneller een reactieBeoordeel onze serviceMet vriendelijke groet,JacquelienAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren.Bezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:_00D0Y1Kh5s._50007T8MHB:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform