Terug

Zeer onprofessioneel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: Cardoen

26/04/2019

BesteIk ben zopas een auto gaan aankopen bij Cardoen, wat uiteindelijk gezien een grote fout was van mij. Het begon bij de overnameprijs voor mijn oude wagen. Ik ben 3x langs geweest op 2 weken tijd en ik heb 3x een verschillende prijs te horen gekregen. Ik wou (zoals de meeste personen) de beste prijs ontvangen voor mijn wagen, maar die vonden ze 'toevallig' niet terug in het systeem (terwijl ze wel min inschrijvingsdocument hebben ingescand). Uiteindelijk besloten om mijn wagen particulier te verkopen en uiteindelijk gewoon de nieuwe wagen aangekocht bij Cardoen (na het nee zeggen tegen tal van opties en praatjes over verzekeringen). Bovendien betaal ik een €169 extra om mijn nummerplaten in orde te brengen.Een week geleden ben ik mijn roos formulier (DIV) gaan afgeven bij Cardoen. Dit kan niet online ingediend worden omwille van het invoeren van de wagen. (wist ik niet). Echter had ik vandaag een afspraak bij Cardoen om mijn wagen af te halen, maar ze vinden mijn nummerplaat niet terug. Er werd geen kopie genomen van het roos formulier om mijn nummerplaat te traceren, wat anders doodnormaal is werd mij verteld. Nu blijkt dat mijn nummerplaat thuis werd geleverd, terwijl ik dit absoluut niet wou en alles via Cardoen zou laten lopen (zie premie). Ik heb dus tot op heden door deze blunders nog steeds geen wagen. Ik heb meermaals gebeld en nu pas dinsdag een afspraak kunnen maken. Nu betaal ik extra dagen voor mijn verzekering terwijl ik niet eens met deze wagen kan rijden dankzij Cardoen.Hopelijk kan u hier stappen ondernemen om:- Alsnog de juiste overnameprijs voor mijn wagen te bekomen. - Premie van verzekering deels terug te krijgen- Premie die speciaal betaalt werd voor mijn nummerplaten ook terug te krijgen. Bedankt

Berichten (1)

Cardoen

Naar: G. V.

30/04/2019

Beste,Ter info:Wij hebben gisteren met dhr. Verhelst een compromis gesloten, waarbij we hem 169Eur hebben terugbetaald.Hij was zeer tevreden met deze oplossing.Bedankt.Matthias Gommeren----autosupermarktBoomsesteenweg 950-958 B-2610 Antwerpentel 32 3 870 75 76www.cardoen.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform