Beste, Ik ben zeer ontevreden over de overstap naar jullie. Op 4 mei beslis ik om met jullie in zee te gaan voor telenet business (internet, tel en tv) en op 12 mei ging er iemand langskomen. Dit is ook zo gebeurt. HIj was mooi om 8u ter plaatse en zeer vriendelijk. Hij zei me dat er enkel nog iets moest worden opengezet aan jullie (telenet hoofdkantoor) en dat het binnen een 2 tal uren in orde ging zijn. Vanaf 11u hadden we nog steeds geen internet. Dit nog steeds zo om 16u. Waar ik de telefoon nam en jullie opbelde. Hier ben ik tot 7x toe doorgeschakeld waardoor ik 7x mijn verhaal moest doen en dit mij tot mijn enorme frustratie ondertussen. Ik kreeg op het einde simpelweg de boodschap om maandag terug te bellen. Er was blijkbaar een nieuw systeem en ze vonden mij niet terug. Gek want de technieker had me blijkbaar wel gevonden. Dit is alreeds 1 dag zonder internet in mijn zaak, ik zal de gevolgen hiervan doorrekenen aan jullie dan? Zaterdagmorgen nog steeds niet in orde dus ik bel jullie terug. Dan hoor ik vlotjes van de man aan de andere kant van de lijn dat hij niet de juiste opleiding heeft gekregen om mij verder te kunnen helpen als business klant in het weekend. DAG 2 ZONDER INTERNET. ik bel jullie maandagmorgen terug op. en wordt ik tot 45min in wacht gezet om dan het simpele antwoord te krijgen dat het begin deze week wel in orde ging zijn. Hier was de maat helemaal vol. En plots vanmorgen om 8u staat er opnieuw een technieker voor mij deur. UIT HET NIETS. geen communicatie hieromtrent. Hij heeft opnieuw een installatie uitgevoerd en vertelde me dat er een oude modem geinstalleerd stond etc. Wat een klucht was dit. Wederom wel zeer vriendelijke installateur. Ondertuusen zijn we 12u en het internet werkt EINDELIJK! maar tv en telefonie dan weer niet. Om van een slechte start te spreken. na 18 telefoons kwam er dan toch eindelijk een technieker die wel zijn job kende. Hij heeft direct de televisie gemaakt en alles in orde gebracht. Nu is het internet niet altijd even snel en krijg ik vandaag een FACTUUR binnen van 461,41 euro. Ook heb ik 2x een klacht gestuurd waar geen gehoor werd aangegeven. Telenet heeft serieus veel lef om deze factuur te sturen. Ook heb ik net gebeld en WEDEROM KUNNEN ZE MIJ NIET HELPEN OMDAT ZE NIET IN HET NIEUWE SYSTEEM KUNNEN. meer dan beu en verlang hier een serieuze compensatie toe.