Beste,Vandaag heb ik om 11h29 naar jullie nummer 025423434 gebeld. Ik heb éénmaal de mededeling al onze experten zijn in gesprek gehoord en vijftien maal wij verbinden U door met één van onze experten. Daarna heb ik afgemeld, ik had niemand aan de lijn gekregen. Het non-gesprek heeft 13'43 geduurd.Ik heb onmiddellijk opnieuw hetzelfde nummer getoetst.(om 11h44) Opnieuw hetzelfde verhaal: ik heb éénmaal al onze experts zijn in gesprek gehoord en achtentwintig maal: Wij verbinden U door met één van onze experten. Na opnieuw vijfentwintig minuten wachten, kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Die kon mij zelfs niet helpen en gaf in eerste instantie verkeerde informatie. Tenslotte heeft hij een link doorgestuurd , waar ik ondertussen al op geantwoord heb.Ik heb volgende overwegingen:1.Het is ongehoord dat de wachttijd zo lang duurt. Wat jullie terecht andere organisaties verwijten, daar slaagt U zelf helemaal niet in. Het is trouwens niet de eerste keer dat ik dit met Test-Aankoop voor heb.2.Dat een groot deel van jullie experten op stage waren, daar heb ik geen problemen mee. Dan zou het van veel grotere klantgerichtheid getuigen van in plaats wij verbinden U door met één van onze experten de boodschap te laten horen in deze zin bvb vandaag is slechts de helft van de experten aanwezig wegens stageopdrachten. Om zeer lange wachttijden te vermijden is het misschien aangewezen van morgen opnieuw met ons telefonisch contact op te nemen Met de moderne communicatietechnologie kan dit niet het minste probleem zijn om dit op de telefooncentrale in te stellen.3.Deze non-gesprekken hebben samen 13'43+31'48=45'28 geduurd. Aan 0,09 euro per minuut geeft dit een rechtstreekse kost van 4,05 euro(afgerond), afgezien van de tijd en de frustratie.4.Ik neem geen genoegen met een verontschuldiging en een verzoek tot begrip voor de situatie. Zoals ik zelf al aangaf zijn er voldoende mogelijkheden om klantgerichter en efficiënter te werken. Iemand bij jullie moet wel een initiatief nemen.5.Het wordt dringend tijd dat Test-Aankoop zich als een moderne, klantgerichte organisatie opstelt.Ik ben al veertig jaar lid van Test Aankoop, maar mijn geloofwaardigheid in jullie organisatie heeft nu toch wel een flinke deuk gekregen. Ik beraad mij over eventuele gevolgen.DankGroeten