Geachte mevrouw Van Ransbeeck, Wij komen terug op onderstaand dossier inzake uw melding betreffende uw waterverbruik. Bij nazicht van uw dossier stellen wij vast dat we omtrent uw waterverbruik niets abnormaal hebben geconstateerd.Er werd een lektest uitgevoerd, maar deze was negatief. Daarnaast werd er een nazicht van de meter gedaan bij de nieuwe bewoners, ook deze bleek negatief. Een lek in de straat kan geen invloed hebben op uw waterverbruik, omdat dit water niet via de watermeter loopt. Wij moeten u dan ook meedelen dat wij de opgemaakte slotfactuur niet kunnen aanpassen. Meent u dat er mogelijk een probleem is met de watermeter, dan kan u een technische controle van de watermeter laten verrichten conform de wettelijke reglementering op de metrologie. Als de aan de controle onderworpen watermeter conform de normen wordt bevonden, zijn de integrale kosten met betrekking tot de technische controle te uwer laste. Als de watermeter niet conform is, worden de kosten van de technische controle door water-link gedragen. Afhankelijk van de resultaten van een controle van de watermeter kan de betwiste facturering worden herzien. Wij hopen u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben. Aarzel niet ons te contacteren bij verdere vragen.Met vriendelijke groetenVildan Customer Service Officer Mechelsesteenweg 66, 2018 Antwerpen www.water-link.be