Terug

zeer grote rekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. T.

Naar: Telenet

23/06/2023

Beste, op 11/4/23 kreeg ik een sms van telenet dat ik boven mij limiet zat. Ik probeer altijd voorzichtig te zijn met mijn internetgebruik, maar ik ken hier niet echt veel van.Op 11/5/23 krijg ik een volgende sms van telenet dat mijn factuur 1000 euro bedraagt en mijn abonnement wordt stopgezet.Een kennis heeft mijn factuur bekeken en de mobiele data bekeken van mijn smartphone. Blijkbaar heb ik heel veel gebruik in de achtergrond. Ik was mij hiervan totaal niet bewust.Maar waarom laat telenet de factuur oplopen tot 1018,75 euro?? Waarom heb ik in de tussentijd geen melding gekregen zodat ik hulp kon gaan zoeken wat het probleem is. Ik ben dakloos en heb het heel moeilijk. Ik probeer mijn leven in orde te krijgen, maar ben helaas een digitale analfabeet. Daarom ook dat ik even hulp krijg van een kennis voor deze klacht in te dienen. Ik kan onmogelijk deze rekening betalen.Telenet moet toch veel eerder ingrijpen dan de factuur te laten oplopen tot dit bedrag. Nu pas weet ik dat teveel apps in de achtergrond draaien en kan ik dit aanpassen.

Berichten (4)

Telenet

Naar: M. T.

23/06/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=%2B9RXf1NTXYGj%2B7FY5oV_g_LJFBr4t_yNncVZZ3nw8oncltX_%2Bzpy_a1NyrwxBYqBDLdubjpokZfyh94EnqQVNepG3_R%2B%2Bv

M. T.

Naar: Telenet

26/06/2023

Beste,Er is 1 sms verstuurd dat ik boven mijn limiet was, geen meerdere. De volgende sms die ik heb gekregen was dat ik over de 1000 euro zat.Ik kan deze niet betalen. Jullie als bedrijf hebben ook een verantwoordelijkheid naar klanten toe. Normaal wordt bij een andere telecom operator geblokkeerd vanaf +/- 75 euro. Jullie zijn totaal niet klantvriendelijk, maar willen zoveel mogelijk geld op de rug van mensen die niets afweten van de digitalisering. En nu eis ik dat u mij de sms'en stuurt die u beweert dat ik heb gekregen dat ik boven mijn limiet zat. En anders zie ik u graag bij de rechter. Jullie hebben ons ook meerdere keren fouten informatie gegeven toen we hulp hebben gezocht. Nooit hebben we de juiste informatie gekregen.

Telenet

Naar: M. T.

27/06/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=mIE4RbR3ptz%2BlGKV53yEYJr5bMqC9%2BVSXkgpxa00sQgDT1lArS7xil7sNDJhGi1qVKUrXLO6joM2V2d%2BSFjEthtlfCEmmZ

M. T.

Naar: Telenet

30/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform