Beste, op 11/4/23 kreeg ik een sms van telenet dat ik boven mij limiet zat. Ik probeer altijd voorzichtig te zijn met mijn internetgebruik, maar ik ken hier niet echt veel van.Op 11/5/23 krijg ik een volgende sms van telenet dat mijn factuur 1000 euro bedraagt en mijn abonnement wordt stopgezet.Een kennis heeft mijn factuur bekeken en de mobiele data bekeken van mijn smartphone. Blijkbaar heb ik heel veel gebruik in de achtergrond. Ik was mij hiervan totaal niet bewust.Maar waarom laat telenet de factuur oplopen tot 1018,75 euro?? Waarom heb ik in de tussentijd geen melding gekregen zodat ik hulp kon gaan zoeken wat het probleem is. Ik ben dakloos en heb het heel moeilijk. Ik probeer mijn leven in orde te krijgen, maar ben helaas een digitale analfabeet. Daarom ook dat ik even hulp krijg van een kennis voor deze klacht in te dienen. Ik kan onmogelijk deze rekening betalen.Telenet moet toch veel eerder ingrijpen dan de factuur te laten oplopen tot dit bedrag. Nu pas weet ik dat teveel apps in de achtergrond draaien en kan ik dit aanpassen.