Beste,Ik heb onlangs een herstelling laten doen via jullie site. Mijn wasmachine zijn startknop zat naar binnen. Ik vermoedde dat dit prijskaartje wel zou meevallen. Een knopje kost niet veel en dan nog wat werkuren. Nu wanneer ik mijn rekening kreeg ben ik even gaan kijken of de hersteller er toevallig goud in verwerkt had. Spijtig genoeg kon ik niets terugvinden. De rekening bedroeg zoals jullie wel zullen weten 179 euro. Het gaat hier om een stukje plastiek dat misschien nog geen euro kost in aankoop. Ik heb jullie dienst al gebeld en ze konden me zeggen dat jullie met een standaard prijs werken. Dus wanneer mijn motor kapot zou zijn, betaal ik evenveel als een plastieken knopje. Ik vind deze manier van werken niet klantvriendelijk en zeker niet naar waarde jullie facturen. Ik hoef toch niet mee te betalen voor iemand zijn duurdere rekening? Ik zou graag hebben dat dit toch eens herbekeken wordt om aan eerlijke handel te doen. vriendelijke groetenWissels Sara