Terug

ZEB pakket verloren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: bpost

10/07/2023

Ik bestelde bij ZEB een blazer op 26/6/2023 maar dit is nog steeds niet geleverd. Naar verluidt zou een staking bij bpost aan de basis liggen. Track&trace 323200341159927516101030 is nog steeds onveranderd in behandeling. Ik kan sowieso mijn pakket niet meer tijdig retourneren en wil een schadevergoeding van het pakket ter waarde van 129,99 euro

Berichten (5)

bpost

Naar: B. D.

11/07/2023

REF 1-49491744137Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs.Met vriendelijke groeten,PhilippebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-MQI43VF]

B. D.

Naar: bpost

11/07/2023

Volgens bpost klantendienst kan ik als ontvanger geen klacht indienen. Enkel door ZEB die de afzender is, die reeds een verzoek zou ingediend hebben.

bpost

Naar: B. D.

11/07/2023

Beste klant,Er werd tot op heden nog geen klacht van ZEB geregistreerd bij bpost.U dient de afzender op de hoogte te brengen van het feit dat het pakje nog niet ontvangen werd (dit wordt eveneens aangetoond via de e-tr op de website s:www.bpost.be/nl).De afzender heeft een contractuele relaie met bpost en blijft eigenaar van de zending zolang deze niet uitgereikt werd.ZEB is in dit geval de begunstigde van een compensatie (conform de algemene voorwaarden van bpost) igv verlies van de zending.Het is vervolgens aan de afzender om met u (als contractuele klant van ZEB) een regeling te treffen.Met vriendelijke groeten,Philippe [THREAD ID:1-MQI2Q4Z]

B. D.

Naar: bpost

11/07/2023

Dit heet dus van het kastje naar de muur. Volgens ZEB is er reeds een dossier ingediend bij bpost. Zal dus afwachten worden en hopen dat het pakket alsnog ooit wordt verstuurd.

bpost

Naar: B. D.

11/07/2023

Beste klant,Ik kan u formeel bevestigen dat ZEB tot op heden voor het pakje met barcode 323200341159927516101030 geen klacht heeft ingediend bij bpost.Groeten,Philippe[THREAD ID:1-MQJY78A]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform