Terug

Ze vallen me lastig

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Besparenkan.be

20/01/2022

BesteIk heb me niet ingeschreven voor 'besparen kan'. Ik wil dus geen lid zijn. Ik word al van 4 januari bijna dagelijks opgebeld. Na herhaaldelijk te vragen om mij niet meer op te bellen, blijven ze me opbellen. Stop dit aub. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten

Berichten (1)

Besparenkan.be

Naar: L. V.

20/01/2022

Beste mevrouw Vanmaeckelberghe,Wij bellen consumenten enkel op aanvraag.Deze aanvraag heeft u gedaan door uw gegevens in te vullen bij het Belgischenergieloket voor een vergelijking van uw energiekosten.Hier heeft u aangegeven klant te zijn bij Luminus met uw adresgegevens,telefoonnummer en uw emailadres.Dat is dus de reden dat u door ons gebeld wordt.Ik zal in ieder geval uw gegevens wissen uit ons systeem.Hopend u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Patrick StevensKlantenservice BesparenkanJepeuxepargner.beTel: 0032 16 980 117Email: info@besparenkan.beOp do 20 jan. 2022 om 13:58 schreef


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform