Beste, ik was minder dan 2 maanden klant bij Luminus in september-oktober 2022. Nadat ze me een brief stuurden waarin ze me vroegen om mijn voorschot te verhogen tot 800€ ben ik onmiddellijk van leverancier veranderd en overgestapt naar Engie waar ik een voorschot betaal van 340€ (elektriciteit + gas) en dit bedrag is niet alleen voldoende voor mijn verbruik maar zelfs te veel aangezien ik al terugbetaling heb gekregen van Engie t.w.v. 520€. Engie rekent normaal en rechtvaardig maar bij Luminus ze zijn onbeschofte dieven. Ik heb ze al laten weten dat ik alleen woon in een klein appartement en 12-13 uur weg ben tijdens weekdagen, dus ze kunnen onmogelijk een verbruik van 800€ aanrekenen.Ik heb ook mijn meter stand doorgestuurd die duidelijk aantoont dat mijn maandelijks verbruik minder dan de helft is van wat Luminus heeft mij aangerekend.Ik heb al meermaals gemeld aan de klantendienst dat ze me met rust moeten laten maar ze blijven me herinneringskosten aanrekenen en ze eisen dat ik een nieuwe factuur betaal die ze maanden nadat ik de afrekening betaald heb, hebben uit niets uitgehaald. Ik heb ze gevraagd waar komt dat bedrag gezien dat ik de afrekening al betaald heb en hun antwoord was het is niet genoeg, je moet meet betalen. Ik zal nu niet in detail gaan over hoe onbeleefd de klanten dienst was en hoe slecht ze communiceren. Ik wil alleen dat ze me met rust laten want ik heb ze al 800€ betaald. Ze hebben ook meermaals gewoon geld van mijn rekening afgetrokken en nu dat ik ze blokkeerd sturen ze me een papieren brief en dreigen ze met de deurwaarder. Dit is onaanvaardbaar gezien dat ik hun afrekening al betaald heb en ik ben niet meer hun klant sinds October 2022.Help me alsjeblieft om van de intimidatie en pesten van Luminus af te raken.Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Melinda