Beste,In juli 2020 maakte ik reeds melding van overvloedig zand in onze waterleidingen, met een verstopping van alle kranen tot gevolg. Na een dag kranen afvijzen en reinigen lukte het weer om water door de kranen te krijgen.Na contact met Farys werd verteld dat men een bepaalde “kolk” zou opnemen in het spoelschema (wat dat ook moge betekenen) zodat dit niet meer zou voorkomen.Het zand zou ook te maken hebben met het feit dat wij op het einde van een leiding zouden wonen (wat in feite niet onze verantwoordelijkheid is).Begin juni 2021 hadden we opnieuw ernstige problemen. Dit keer heb ik uitvoerig foto’s gemaakt van onze problemen met overvloedig veel zand in de leidingen.Op 9 juni 2021 (15:52) nam ik telefonisch contact met Farys om dit probleem aan te kaarten. De eerste telefoonoperator negeerde me en gooide finaal de lijn dicht (terwijl ik beleefd bleef). De tweede operator beloofde dit door te geven en ik zou gecontacteerd worden om een duurzame oplossing hiervoor te krijgen.Op 14 juni 2021 (11:20) stuurde ik nog even alle gegevens en foto’s door via de website van Farys.Na goed 3 weken niks te horen, belde ik nog even met de diensten van Farys. Dat was op 2 juli 2021 (16:21), waar een operator me aangaf hiervan een klachtendossier te maken.Farys zou me hier spoedig over contacteren, maar tot op heden nog niks gehoord.Ik heb wel wat geduld hoor, maar ooit raakt dat eens op.Mijn eis is een duurzame oplossing, vergoed door Farys, zodat dit probleem voorgoed verholpen wordt.Tijdens een van de gesprekken met een operator in juli 2020 werd me verteld dat Farys eventueel een filtersysteem kan plaatsen.Graag een duurzame, definitieve oplossing voor dit probleem.Met vriendelijke groeten,Sam