Geachte mevrouw/heer,
Ik heb via Zalando een paar spullen besteld die ik vervolgens geretourneerd heb. Dit heb ik gedaan in 2 keer gedaan. De eersteretour werd zonder probleem verwerkt, maar mijn tweede helemaal niet, hoewel ik exact dezelfde procedure heb gevolgd als met mijn eerste retour.
Ik heb u op 02/11/2024 een paar spullen geretourneerd via BPost met trackingnummer 323212278100161567403050. Zalando heeft via mil ook bevestigd dat ze mijn retour hebben ontvangen, maar claimen dat de spullen die ik al retour had gemeld er niet in zaten, terwijl ze er wel in zaten.
Ik moest rechtsverklaringen invullen zodat Zalando mijn teruggave kon verwerken. Ik heb uw instructies opgevolgd en er werd mij verzekerd dat alles in orde ging komen en dat de spullen verwerkt zouden worden.
Tot op heden, zijn de spullen niet verwerkt door Zalando en hebben ze de incasso ingeschakeld. Ik heb de incasso ook op de hoogte gesteld van het probleem en alle bewijsstukken gegeven zodat ze ook konden zien dat ik alles correct heb afgehandeld zodat mijn spullen als retour konden verwerkt worden.
Ik zou dus graag willen dat Zalando de geretourneerde artikelen als retour verwerkt zodat het openstaand bedrag bij de incasso kan wegvallen omdat ik alles correct heb afgehandeld langs mijn kant.
Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
- ingevulde rechtsverklaringen
- retourbewijs BPost
- schriftelijke bevestiging van Zalando van ontvangst van de doos