Terug

Zalando scam

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

L. A.

Naar: ZALANDO

15/12/2025

Ik heb al een aantal klachten ingediend en steeds wordt ik niet geholpen. Ik vind dit super onverantwoord. Ik heb contact opgenomen met bpost en ze hebben controles uitgevoerd en ze konden mijn pakje niet vinden. Dus de vervoerder verantwoordelijk voor het leveren van mijn pakje, BEVESTIGD DAT IK DIT NIET HEB ONTVANGEN. Desondanks blijven jullie als bekend bedrijf mensen in het zak zetten. Ik heb alle bewijzen voorgelegd. Ik ga zelfs nu de mail van bpost erin zetten die zeggen dat ik ZALANDO moet contacteren. Alsjeblieft als bekend bedrijf doe jullie werk goed, want zo verliezen jullie enkel maar trouwe klanten en dalen jullie cijfers. Ik heb inmiddels ook de consumentenombudsdienst gecontacteerd en als het zo blijft ga ik nog verder, totdat ik eindelijk erkenning krijg en mijn rechten niet meer geschonden worden!!!! Ook krijg ik geen antwoorden meer op mijn mails, toffe klantenservice


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform