Geachte mevrouw/heer,
Op 03/11/2024 deed ik de bestelling met nummer 11003125364258 in uw online winkel via de betaalmethode 'betalen na ontvangst'.
Ik ontving het pakket op 07/11/2024 en toen ik het opende, zag ik dat het er één item ontbrak uit de bestelling.
Ik bestelde namelijk:
- 1x EL942F013-Q11000L000 VERMENTINO JACKET - Winterjas- black
- 1x NI122T0AW-Q11000L000 PRIMALOFT - Winterjas
- 1x TH342G09X-Q12000M000 ACONCAGUA 3 HOODIE - Gewatteerde jas - black
- 1x TH354P006-Q110ONE000 DOCK WORKER - Muts - black
Tot mijn verbazing merkte ik op dat er maar drie items in deze doos zaten in plaats van vier bestelde items.
Artikel: NI122T0AW-Q11000L000 PRIMALOFT - Winterjas, ontbrak in deze bestelling.
Ik heb de twee andere jassen geretourneerd, namelijk de artikels:
- TH342G09X-Q12000M000 ACONCAGUA 3 HOODIE - Gewatteerde jas - black
- EL942F013-Q11000L000 VERMENTINO JACKET - Winterjas- black
Het derde item in de doos heb ik gehouden en is ook meteen betaald geweest, namelijk artikel:
- TH354P006-Q110ONE000 DOCK WORKER - Muts - black
Nadien heb ik meteen contact opgenomen met jullie diensten via de chat die jullie aanbieden op jullie website. Hiervoor heb ik dan ook meteen de juridische verklaring ingevuld, ondertekend en jullie per mail terugbezorgd.
Dagen gingen voorbij en ik kreeg verder geen nieuws, hierna heb ik zelf wederom contact opgenomen via jullie chat en vijf minuten na het afsluiten van deze chat kreeg ik een mail dat er niet overgegaan kan worden tot vergoeding omdat bij jullie alle items gescand geweest zijn.
Ik heb jullie ook nog per mail foto's bezorgd van de staat van de doos toen deze in ontvangst genomen werd. Namelijk halfopen langs de bovenkant daar de tape niet goed aangebracht was.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren.
Met vriendelijke groet,
Chiara Monnissen
Bijlagen:
• Factuur
• Betalingsbewijs van het gehouden artikel
• Foto's van de staat van de doos