Geachte mevrouw/heer,
Op 13 december 2024 heb ik in uw online winkel een twee broeken gekocht, waarvoor ik het bedrag van 181,90 € heb betaald.
Bij de levering van het product heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Overeenkomstig de retourvoorwaarden van Zalando heb de artikelen op 6 januari 2025 aan jullie geretourneerd. Op 20 januari 2025 hebben jullie de ontvangst van de retourzending via e-mail aan mij bevestigd.
Na het uitblijven van de terugbetaling, heeft u mij op 17 februari 2025 laten weten dat de artikelen wel degelijk ontvangen zijn door jullie, maar dat een terugbetaling niet mogelijk is, omdat de factuur onbetaald gebleven zou zijn. Op uw verzoek heb ik jullie op diezelfde datum een betalingsbewijs van de betaalde factuur verzonden.
Tot op heden, na 19 dagen en meerdere e-mails heb ik echter geen enkele reactie meer van jullie ontvangen, noch een terugbetaling van de betaalde prijs van 181,90 €.
Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen.
Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Sophie Goemaere