Er gaat hier over de terugbetaling van zalando lounge die aan me geweigerd is omdat niet in hun magazijn toegekomen zijn of verloren:
Bestelling 13404028865663: 6 artikelen besteld ten waarde van 99.4 eur;
3 artikelen werden bijgehouden;
3 artikelen werden teruggestuurd: ZZ01FC816-G00 (10.5eur), V2024K0FX-M11 (34eur), ZZ02Y6105-E00 (7eur), totaal van 51.5 eur was op 28oktober teruggestuurd naar zalando lounge. Ik voeg toe een bewijs van de verzending.
Heb al verschillende keren een contact met zalando lounge gehad en een bewijs voorgelegd, en dan was gevraagd om een rechtsverklaring in te vullen. Dit heb ik aan zalando lounge bezorgd op 19november. Zie bijgevoegd (ik voeg 2 bewijzen omdat 2 bestellingen terugestuurd waren op dezelfde dag).
Op 26november kreeg ik een antwoord van zalando lounge dat de goederen niet in hun magazijn te vinden zijn en ik krijg geen terugbetaling!
Ik ben hier niet mee akkord omdat ik hun retour proces correct heb gevolgd en een bewijs van de terugzending/rechtsverlaring kunnen voorleggen (reeds 10 jaar een klant). In het verleden gebeurde ook dat de terugzendingen verloren gingen maar na de bezorging van de traceercode/rechtsverlaring werd ik altijd terugbetaald.
Ik vraag dit om recht te zetten omdat ik alles correct heb gehandeld en ben niet aansprakkelijk voor iets wat verloren gaat in hun magazijn.