Terug

Zalando Lounge terugbetaling retour

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. K.

Naar: ZALANDO

24/03/2025

Ik heb mijn bestelling van 4 november op 30 november geretourneerd. Na een tijdje geen melding te hebben van ontvangst retour heb ik zelf contact opgenomen met Zalando Lounge die eerst beweerd dat het pakje niet toegekomen was en iets later zegt dat het pakje geen artikelen bevat. Daarna heb ik een rechtsverklaring moeten invullen om te melden welke artikelen ik heb geretourneerd. Kort daarna kreeg ik de melding dat de artikels niet geretourneerd waren en dat ik geen terugbetaling (via Klarna) zal ontvangen. Dat ik maar met lokale politie contact moest opnemen. In bijlage: -kopie van e-mailcontact met zalando lounge -foto van het retourbewijs -Bevestiging van welke artikelen ik hebt geretourneerd -orderbevestiging -bewijs van aflevering via track & trace

Bemiddeling door Testaankoop 08 april 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform