Terug

Zalando komt afspraken omtrent garantie niet na

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: ZALANDO

14/06/2022

Voor Kerst kochten we bij Zalando een handtas van Guess twv €135, die 4 maanden later stuk ging thv het handvat. De vijsjes kwamen los en vielen uit het handvat, hierdoor was de handtas onbruikbaar. Er werd aan de klantenservice gevraagd om de handtas om te ruilen of te herstellen. Deze was echter niet meer op voorraad.Het voorstel was een vergoeding van €40 en zelf laten herstellen of het volledige aankoopbedrag terugstorten. We gingen met deze vergoeding van €40 niet akkoord (onze schoenmaker kon deze ook niet herstellen - vijsjes zijn enkel via de firma van Guess verkrijgbaar) en dus wilden we in dat geval de volledige terugbetaling.Nu beweren ze dat de handtas verloren is gegaan, maar deze werd op 18 mei retour gestuurd samen met andere artikelen, met een extra retourformulier voor de handtas. Voor het verzenden heb ik foto's genomen van deze pakketten. De sneakers die in dezelfde doos zaten als de handtas zijn verwerkt en werden terugbetaald op 30 mei. Dit bewijst dat de handtas dus ook zeker bij hen is toegekomen. Ik wil de resterende €95 zo snel mogelijk terug.De klantenservice werkte tot nu toe steeds goed. Niet alleen zijn ze amper bereikbaar, je moet tegenwoordig echt goed zoeken om contactgegevens te vinden. Daarnaast is het steeds iemand anders die de mails opvolgt, waardoor je 3x dezelfde vragen krijgt en 3x hetzelfde moet doorsturen.Uiteindelijk is dat nog het minste.De praktijken waar ze zich nu mee bezig houden zoals je aan het lijntje houden, afspraken niet nakomen en nu ook leugens... Ik ben na jaren klant te zijn mijn vertrouwen in Zalando volledig kwijt. Na het lezen van reviews online ben ik blijkbaar niet de enige. Hieraan zou het bedrijf echt iets moeten doen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform