Beste,op 14.03.21 plaatste ik een bestelling van twee blouses. Die kwamen bij ons aan op 18.03.21. Daar de print niet mooi was besliste ik ook om deze dezelfde dag nog te retourneren beide blouses werden correct geretourneerd. In dezelfde doos als waar ze ingekomen waren. Toen ik onlangs inlogde op Zalando merkte ik dat slechts één van de twee blouses verwerkt was. Wat niet kan want beide zijn teruggestuurd. Toen ik hierover ook contact opnam met zalando moest ik een rechtsverklaring en het verzendbewijs terugsturen. Daar ik altijd mijn retouretiketjes bijhoud tot alles veilig terug is had ik deze en vulde ik de verklaring in. Alles stuur ik netjes en correct terug. Maar nu weigert Zalando mijn retour te verwerken en verplichten zij mij een kopie van mijn identiteitskaart door te sturen of ze verwerken mijn retour niet. Ik heb nergens in de voorwaarden op de hoogte gebracht geweest dat dit ooit nodig zou zijn en wil dit dus ook onder geen voorwaarden doen dit mogen zij niet eisen ook van een klant in tijden van identiteitsfraude en identiteitsdiefstal. Ik vertrouw deze mensen voor geen haar. Intussen heb ik ook al een aanmaning gekregen ter betaling van deze GERETOURNEERDE blouse die zij weigeren te verwerken. Kan u mij aub helpen? Dit kan echt niet! Ik heb als klant niets fout gedaan en wil gewoon dat beide blouses verwerkt worden zoals ik ze correct heb teruggestuurd en ik ga geen identiteitskaart doorsturen zeker niet want dit is nooit zo in hun voorwaarden afgesproken!