Beste,Sinds de omschakeling naar Fiber heeft mijn dokterspraktijk (3 dokters) al 7 dagen geen toegang meer tot ons openbaar telefoonnummer 050 xx xx 95 en we hebben ook geen TV meer.3 maal contact met de klantendienst van Proximus en een interventie van een technieker leverden nog altijd geen oplossing!Relaas:Op vrijdag 26/01/2024 schakelde Proximus ons over op Fiber. De technieker signaleerde een probleem met de overzetting van 1van onze 2 telefoonlijnen en met ons TV-abonnement. Enkel internet en 1 telefoonlijn werken via de nieuwe modem. De technieker vertrok zonder decoder of wifi boosterte leveren (stond niet in zijn werkbon). De technieker deed ons zelf bellen naar de klantendienst om een oplossing teregelen.Op vrijdag 26/01 ontkende de klantendienst dat onze lijn 050 xx xx 95 niet meer werkte, en dat ons TV-abonnement wel actief was,en dat we recht hadden op een WIFI-booster. De klantendienst legde een afspraak vast voor bezoek technieker (voor woensdag) om die WIFI-booster en decoder te leveren..Maandag 29/01 opnieuw telefonisch contact met klantendienst om 8u15, met de vraag om a.u.b. ons nummer 050 xx xx 95 dringend te activeren.De klantendienst ging eerst ons ander nummer 050 xx xx 11 buiten dienst stellen (met mijn akkoord) en dan pas, na 48u, 050 xx xx 95 activeren op de modem.Ondanks dat ik duidelijk maakte dat dit een zakelijke lijn is.Woensdag terug via chat gevraagd om 050 xx xx 11 te sluiten en 050 xx xx 95 te activeren.Donderdagmorgen bezoek van de technieker met een werkbon van de klantendienst op 29/1 om een extra modem te plaatsen (i.p.v. gevraagde decoder te leveren), waardoor we 2 modems gingen hebben. Maar evengoed geen oplossing voor 050 xx xx 95. De technieker annuleerde de 2de overbodige modem en we kregen onmiddellijk per e-mail een factuur voor annulering van deze interventie.Dossier ging dan via de technieker door naar business. Maar business contacteerde ons niet met een oplossing. We hebben nog steeds geen telefoon.Gelukkig stond de telefoon op het moment van omschakeling doorgeschakeld naar ons telesecretariaat. Dit telesecretariaat ontvangt nu 24/24 alle oproepen en factureert dit aan ons door.Onze vraag voor Test-Aankoop:Kan u druk zetten op Proximus gezien de zakelijke context?Hebben wij recht op schadevergoeding? Bijvoorbeeld de meerkost van het telesecretariaat in vergelijking met de voorbije maanden?En uiteraard de onmiddellijke annulering van de onterechte factuur voor niet aanvaarden van de 2de modem.