Terug

Zéér slechte behandeling aan de kassa/beveiliging

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Hubo

30/03/2018

Ik heb twee dage geleden materiaal gekocht om een dimmer op led-verlichting te plaatsen. Een werknemer van HUBO Stekene heeft mij prima voortgeholpen, de nodige uitleg gegeven en mij de nodige producten gegeven. Er was wel de kans dat 2 artikelen niet goed zouden zijn, maar die mocht ik dan omwisselen.Bij installatie kreeg ik inderdaad het vermoeden dat het niet de juiste stukken waren, maar ik was niet zeker.Ik maak een schema, ga met mijn stukken terug naar de winkel en zoek de betreffende persoon op. Inderdaad, de stukken moesten omgeruild worden. Hij helpt mij opnieuw correct verder.Aan de kassa beginnen de problemen: ik had mijn stukken die terug moesten genomen worden (nota bene in intacte verpakking en met de rekening erbij) niet op voorhand afgegeven. Natuurlijk niet, ik was niet zeker of ze retour moesten. Chef wordt erbij gehaald, tegen dan een redelijke rij aan de kassa, en ik krijg doodleuk te horen dat hij eerst de bewakingsbeelden moet gaan nakijken om te zien of mijn verhaal wel klopt!!!! Ik heb daar 5 minuten aan de kassa moeten staan wachten als een halve misdadiger voor hij terugkwam met de melding dat mijn verhaal inderdaad klopte!!!Ik ben al vanaf de opening van deze winkel klant, kom daar bijna wekelijks, had net 174 euro aan materiaal gekocht, ....Ik heb dit als enorm vernederend en affrontelijk ervaren. Dit is geen manier om trouwe klanten te behandelen!!!DE kassierster heeft zich nog proberen verontschuldigen, dat het daar de regel is en het altijd gaat ... en ik weet dat zij de regels niet bepalen, maar zo ga je niet met je klanten om!Ik zal zeker nog twee keer nadenken voor ik er weer naartoe ga.

Berichten (2)

Hubo

Naar: A. C.

05/04/2018

Geachte,Personeel heeft de gewone procedure gevolgd. Betreffende dame is beleefd en vriendelijk gevraagd om even te wachten. Van een 'criminele' behandeling is volgens ons geen sprake. Wij worden op dagelijkse basis bestolen waarbij het terugbrengen van goederen één van de methodes is. De beelden bekijken geeft een goede controle en impliceert zeker niet een beschuldiging.We hebben altijd ons best gedaan voor de betreffende dame ook al is ze in het recente verleden de kassa per ongeluk gepasseerd zonder te betalen voor de meegenomen goederen (duplicaatsleutels met name) wat heel zeker berustte op een misverstand. Bij haar volgende bezoek is haar gevraagd het verschuldigde bedrag te voldoen, hetgeen geschiedde.Het is spijtig dat deze dame het voorval zo opneemt. We vragen ook begrip voor onze handelwijze die we niet zullen wijzigen.Met vriendelijke groeten,Frans van Gijzen - Hubo Stekene

Hubo

Naar: A. C.

13/04/2018

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform