Terug

zéér opdringerige telefoniste Linda

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. O.

Naar: Scarlet

29/05/2018

BesteOndanks het feit dat wij op de bel-mij-niet-meer-lijst staan zijn wij gisteren avond tot 2 keer toe opgebeld geweest (met een privé nummer natuurlijk) door een Hollandse medewerker genaamd Linda. Die beweerde dat ik haar deze week heb gesproken in verband met een overschakeling van telecombedrijf ???? Waar ze dit haalt weet ik niet. Heb haar gezegd dat dit helemaal niet zo was en we op de bmn meer lijst staan en dit een vergissing is. Ze ging dit zo noteren zei ze. Doch, 15 min later wéér die Linda aan de telefoon met hetzelfde verhaal.Heb haar gezegd dat er zware boetes staan als ze de bmn meer lijst niet raadplegen en we klacht gaan neerleggen. Hoogstwaarschijnlijk is dit een call agent die op een opdringerige en agressieve manier mensen van alles wille aansmeren. Heb zelf ooit voor zo'n call center gewerkt en weet hoe ze te werk gaan, het zijn malafide bedrijven !!! Bij deze onze klacht en wil dan ook dat deze praktijken stoppen !!!vriendelijke groetHEIDI

Berichten (1)

Scarlet

Naar: H. O.

05/06/2018

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform