Beste, ben van provider veranderd voor tv, internet en gsm. Op 6 januari heeft proximus de aansluitingen in orde gezet. Gedurende 3 dagen was alles ok. Dan starte de problemen, geen tv kunnen kijken, in totaal 3 weken voor probleem opgelost was, er is in die periode een technieker langs geweest, probleem opgelost. Één uur nadat technieker weg was terug geen TV. Bijna dagelijks tijdens deze 3 weken contact via chat opgenomen met hulplijn, lang moeten wachten vooraleer iemand reageerde, men kon mij niet helpen dus werd ik doorverbonden, regelmatig kreeg ik andere persoon die telkens opnieuw al mijn gegevens vroeg, mij niet kunnen helpen... gesprekken van geen hulp te kunnen bieden, andere contact persoon die het overnam, elke keer terug gegevens vragen van gegevens doorverbonden worden... duurde van 13h tot 20h!!! Terug technieker aan huis en problemen opgelost. Dan begonnen problemen met gsm, eerst alleen mensen kunnen contacteren via messenger, weer bij hulplijn hetzelfde scenario, geen oplossing!! Dan geen contacten meer kunnen nemen via messenger, alleen via WhatsApp berichten, telefoneren ging ook niet, nog steeds dezelfde problemen met hulplijn. Volgende probleem, kon niemand meer bereiken, op géén enkele manier, men kon mij bellen, dit duurde 1 week, daarna was ik Gedurende ÉÉN MAAND TOTAAL NIET BEREIKBAAR ÉN ZELF NIEMAND KUNNENBEREIKEN!! Hulplijn kon ik wel contacteren met WÉÉR hetzelfde verhaal. internet bleef werken. Aangezien ik invalide ben is het van uiterst belang dat ik bereikbaar ben en ten alle tijden zelf contact moet kunnen opnemen!! Men stuurde mij naar Proximus winkel waar men mij kon helpen. 4 DAGEN en probleem werd nog erger. Gsm werkte totaal niet meer, zwart scherm!!! Terug naar Proximus winkel, toen kon men mij plots wel helpen en gsm werkte terug normaal.Tijdens de dagelijkse, enorm langdurige chatcontacten heb ik meermaals gevraagd waarom de persoon met wie ik in contact was niet met mij in contact bleef , constant had ik iemand anders in chat en élke keer opnieuw moest ik àl mijn gegevens doorgeven!! Men heeft mij hierop nooit een antwoord gegeven!! Mijn vraag werd gewoonweg genegeerd!! Dit ganse verhaal heeft in totaal twee maanden en 3 weken geduurd. Nu werkt alles gelukkig normaal. Men heeft mij NÓÓIT uitgelegd hoe het mogelijk was dat al deze problemen ontstonden, elke keer al ik het vroeg werd ook dit totaal genegeerd. Er waren begripvolle, beleefde en vriendelijke mensen bij die mij écht probeerde te helpen maar er waren ook behoorlijk wat onbekwame en zelfs echt onbeschofte mensen waar ik mee in chat was!!! Dit was voor mij een zéér uitputtende, frustrerende periode!!! Heb dikwijls overwogen om terug naar mijn vorige provider over te stappen, er met véél mensen over gepraat maar blijkbaar is het probleem daar hetzelfde geworden. Het is voor mij totaal niet duidelijk hoe verschillende mensen daar ook maar mogen blijven werken... maar het is ook wel zeer duidelijk dat er hier een serieus probleem is wat opleiding en begeleiding betreft!! Ook ben ik ervan overtuigd dat er een serieus personeelstekort is!!!