Beste dyson team,
Ik heb een dyson airwrap gekocht via krefel . Ik heb deze op 17/7/25 opgestuurd voor herstelling dat garantie vervallen was . Hier voor heb ik 95 euro moeten betalen.
Na weken bellen heb ik info gehad dat artikel hersteld is en zou binnen een week via hoofdkantoor mijn bezit zou zijn .
Na 2 weken nog niks ontvangen ik bel naar krefel lommel en hoor ik van eene medewerker dat het artikel kwijtgeraakt is en andere medewerker zegt neen kan niet hersteld worden roept zij !Hoofdkantoor gemaild en krijg info mail als dyson heeft deze artikel en reageert niet op onze mails aldus krefel .
Ik krijg van hun een voorstel van 324 euro tegoed bon als ik niet kan niet wachten.
Ik ben nu bijna 4 maanden aan het wachten op mijn dyson.
Zij geven jullie de schuld , maar ik zit zonder mijn artikel .
Ik heb hun ook een voorstel gedaan van
Mijn dyson en mijn 95 euro terug oftewel een nieuwe dyson arwrap.
Krijg ik als antwoord neen.
Nu ik ben hier te duppe .
Gelieve deze oplossen met krefel
Zie bijlage voor bewijzen en mails van krefel .
Alvast bedankt