Terug

Xiaomi Redmi Watch 3 werkt niet met mijn iphone

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

T. A.

Naar: VANDEN BORRE

28/03/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 4/10/2023 kocht ik de Xiaomi Redmi Watch 3 in uw winkel en betaalde ik er 129€ voor. Na 14 maanden, vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, het is niet mogelijk om een iphone continu te koppelen aan dit toestel. Na lang proberen is er soms een koppeling mogelijk. deze valt echter na een korte tijd (halve dag) weer uit. Op 1 december 2024 ben ik naar uw winkel gegaan met het verzoek het product onder garantie te laten repareren en heb ik het product op 1 december 2024 bij u afgeleverd. Ondanks jullie poging tot herstelling (op 12/02/2025) is het defect nog steeds aanwezig. In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens de wettelijke garantie van 2 jaar reparaties binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoek ik om vervanging van het product zonder kosten voor mij of, als alternatief, ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • VDB aankoopbewijs • Herstellingsrapport

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: T. A.

31/03/2025

Dominique (Vanden Borre) 31 mrt 2025 11:11 CEST Geachte, Het spijt ons te vernemen dat je nog steeds problemen ondervindt met de verbinding tussen je smartwatch en IPhone. Tijdens het nazicht van de smartwatch werd echter geen enkel probleem/defect vastgesteld. Het probleemanne kon niet gereproduceerd worden. Aangezien er volgens jou nog steeds een probleem is met de connectiviteit, verzoeken wij je om de smartwatch opnieuw onder garantie binnen te brengen in één van onze winkels, zodat het opnieuw kan nagekeken worden. De garantie biedt immers een gratis herstelling indien er een defectanne zou zijn. We kunnen echter niet ingaan op je vraag tot terugname en terugbetaling van de smartwatch. Vriendelijke groeten, Dominique Consumentendienst Klachten 28 mrt 2025 18:15 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [ERW7VP-MLZV4]

Bemiddeling door Testaankoop 15 april 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform