Terug

x teruggsestuurd, komt zogezegd niet aan!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. C.

Naar: Veepee

08/07/2023

ik bestelde in Juni een FOSSIL horloge, die kwam beschadigd aan. Ik heb dan gevraagd die terug te sture, eerst kreeg ik een verzendlabel via bpost, maar het pak kwam terug. Daarna een 2de x via mondial relay, waar dit al sinds 24/06/2023 verzonden is en sinds 27/06/2023 weer ergens verloren is Mondial relay heeft geschreven, dat se soeken, waar die zich bevindt. Ik eis een oplossing, wil mijn geld terug en niet eeuwig aan de lijn gehouden worden met gepraat.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform