Terug

Wurgcontracten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Contract

Klacht

B. V.

Naar: Proximedia

17/01/2025

Begin 2024 kreeg ik een vertegenwoordiger over de vloer voor het verkopen van een website. De vertegenwoordiger van proximedia sprak over hun diensten, waaronder het maken van een website, het beheren van sociale mediagroepen en andere services die naar verluidt mijn zaak meer bekendheid zouden geven en klanten zouden aantrekken. Ze vertelden me dat het contract voor 2 jaar was en dat ik slechts €120 excl. btw per maand hoefde te betalen voor al hun diensten. Hoewel ik aanvankelijk twijfelde, verzekerden ze me dat er momenteel een promotie was. Hij schoof het contract voor mijn ogen en vroeg me te tekenen, zonder dat ik kon zien wat er precies stond. Een week later liet ik het contract aan een vriend zien en besefte ik dat ik opgelicht was. Het contract was voor 4 jaar in plaats van 2 jaar. Toch nog aftastend naar resultaten heb ik het hierbij gelaten tot een maand of 3 na de opstart een andere werknemer langs kwam op de werf om click+ aantesmeren. Nogmaals 3 maanden later kwam er opnieuw een werknemer maar weeral iemand anders om te proberen de reeds getekende contracten te verdubbelen. Toen vroeg ik of ik het kon stopzetten en nu blijkt dat je hiervoor een monsterboete moet betalen. Als je belt naar de mensen die langskomen kan je ze nooit bereiken en er komt telkens iemand anders. Ik heb ook tot 3 keer toe moeten bellen naar de klantendienst om een foto en een tekst te wijzigen op de pagina. Conclusie niet te vertrouwen niets van service, je wordt gewoon opgelicht!

Berichten (1)

Proximedia

Naar: B. V.

21/01/2025

Geachte heer Vercaemer, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij begrijpen dat een vlotte communicatie essentieel is en betreuren dat u dit anders heeft ervaren. Ons team heeft inmiddels contact met u opgenomen om uw situatie in detail te bespreken. Tijdens dit gesprek hebben wij meer uitleg gegeven over de overeenkomst en onze diensten. Wij hebben daarbij ook een voorstel gedaan om tot een oplossing te komen die beter aansluit bij uw verwachtingen. Mocht u nog vragen of bijkomende opmerkingen hebben, aarzel dan niet om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantendienst via 02 349 23 43 of contact@proximedia.be. Wij blijven beschikbaar om u verder te helpen. Met vriendelijke groeten, Het Proximedia-team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform