Terug

Wurgcontract - online.be

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. I.

Naar: Proximedia

18/01/2022

Beste Test Aankoop Van de zomer is er bij ons in de winkel een vriendelijke vertegenwoordiger geweest om ons een interessante overeenkomst aan te bieden, zodat de winkel digitaal zichtbaar zou zijn. Als we snel beslissen beloofde de verkoper ons dat de instap- en opstart kosten niet aangerekend zullen worden. Ik heb een contract ondertekend die achteraf niet blijkt wat overeengekomen was. Ik heb een overeenkomst ondertekend die achteraf niet blijkt wat er was overeengekomen (12 maanden in plaats van 48 maanden). Nu blijkt dat ik een misleidende informatie heb gekregen waardoor ik nu met heel wat vaste kosten zit. Eens je getekend hebt is het onmogelijk om een redelijk persoon aan de lijn te krijgen. De vertegenwoordiger is nu ook van de aardbol verdwenen, voordien was het juist de vertegenwoordiger die altijd belde. Achteraf gezien was het overduidelijk dat het allemaal te doen was om de handtekening.Een korte blik op deze website leert mij dat ik niet de enige ben die in deze werkwijze is ingetrapt. Ik ben nu gebonden aan een overeenkomst, en ben de verbrekingsvergoeding aan het afbetalen door middel van een afbetalingsplan. Ik kan 's avonds geen verwarming opzetten en ik moet besparen op mijn voedsel. Via deze wil ik nogmaals vragen om de overeenkomst te herbekijken en de vertegenwoordigers aan te spreken op hun misleidende verkoopstechnieken. Met vriendelijke groeten M


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform