Terug

Wrong delivery item

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

M. C.

Naar: bol.com

28/10/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 25.09.2025 kocht ik een Apple MacBook Air(2025) 13-M4-24GB-512GB-Middernacht in uw online winkel en betaalde ik 1646 euro plus 0 euro verzendkosten. Ik ontving het pakket op 30.09.2025 en toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van Apple MacBook Air(2025) 13-M4-24GB-512GB-Middernacht , USB-C to USB-C Cable CYGNETT. Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de datum van de bestelling toe te zenden en tegelijkertijd de bij vergissing geleverde goederen af te halen. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (1)

bol.com

Naar: M. C.

28/10/2025

Beste Maksym C, Bedankt voor je bericht. Graag ontvangen we het bestelnummer van de Apple Macbook. Zou je deze kunnen doorgeven? Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: dinsdag 28 oktober 2025 12:46 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Wrong delivery item ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform