- Typ uw reactie boven deze regel - Isabel G. (Carrefour) 9 aug 2024 14:40 CEST Beste mevrouw/mijnheerWe ontvingen uw klacht over twee worstenbroodjes die u aankocht in Carrefour Express Scherpenheuvel en betreuren het incident ten zeerste.Weet dat u ons hiervoor altijd rechtstreeks mag contacteren via onze contactkanalen voor de klantendienst. s:www.carrefour.be/nlOm een grondig onderzoek naar de oorzaak uit te voeren, hebben we echter aanvullende informatie nodig.Gaat het om een vers product zonder vaste verpakking?Of om een ververpakt product. In dat geval ontvangen wij graag van uStreepjescodeVerval datum en lotnummerKasticketuw BonuskaartnummerDeze aanvullende informatie is cruciaal om een nauwkeurig onderzoek naar de oorzaak van het incident uit te voeren. Deze informatie kan helpen bij het identificeren van specifieke problemen, trends of patronen die hebben geleid tot het voorval. Door alle relevante details te verzamelen, kunnen we een grondige analyse uitvoeren en passende maatregelen nemen om soortgelijke incidenten in de toekomst te voorkomen.Wij danken u alvast voor uw medewerking,IsabelKlantendienstCarrefour BelgiumJe aanvraag №1794363Onderwerp :QS - worstenbroodjes (@@REF_ID@9e6f016f70d02d39cc@REF_ID@@)Beschrijving :Beste mevrouw/mijnheerWe ontvingen uw klacht over twee worstenbroodjes die u aankocht in Carrefour Express Scherpenheuvel en betreuren het incident ten zeerste.Weet dat u ons hiervoor altijd rechtstreeks mag contacteren via onze contactkanalen voor de klantendienst. s:www.carrefour.be/nlOm een grondig onderzoek naar de oorzaak uit te voeren, hebben we echter aanvullende informatie nodig.Gaat het om een vers product zonder vaste verpakking?Of om een ververpakt product. In dat geval ontvangen wij graag van u- Streepjescode- Verval datum en lotnummer- Kasticket- uw BonuskaartnummerDeze aanvullende informatie is cruciaal om een nauwkeurig onderzoek naar de oorzaak van het incident uit te voeren. Deze informatie kan helpen bij het identificeren van specifieke problemen, trends of patronen die hebben geleid tot het voorval. Door alle relevante details te verzamelen, kunnen we een grondige analyse uitvoeren en passende maatregelen nemen om soortgelijke incidenten in de toekomst te voorkomen.Wij danken u alvast voor uw medewerking,IsabelKlantendienstCarrefour BelgiumNog vragen?Bel gratis onze Klantendienstvan maandag tot zaterdag van 8u30 tot 19 uur 0800 9 10 11 This e-mail and any attachment are confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and its associated attachments is strictly prohibited. [LXD4VR-GMM1J]