Terug

wordt geen gehoor gegeven bij klacht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: Insaver

09/07/2020

wij hebben een zonnepaneelinstallatie van meer dan 8000 euro gekocht en deze is niet afgewerkt na zo een lange tijd!!!!! er wordt niet geantwoord door jullie of door luminus zelf! echt degoutant schandalig hoedat jullie klanten behandelen. dit is de slechtste service ooit en dit mag openbaar worden zodat iedereen kan zien en horen hoe dat ze met hun klanten omgaan. geven geen gehoor bij klachten dus service is 0! al weken ben ik aan het wachten op de plaatsing maar steeds gebeurd er niets. klanten zijn geen nummer!! ik zal ook geen gehoor geven als de rekening komt want door dit amateuritsch gedoe duurt dit zeer lang!

Berichten (2)

I. D.

Naar: Insaver

26/07/2020

Zo ziet u hoe goed de klantenservice is. Ik raad mensen af om maar iets bij luminus of insaver te laten doen.

Insaver

Naar: I. D.

26/07/2020

Beste klant,Sorry! Je dacht vast, wow die reageert snel! Maar nee, het is mijn out-of-office. Ik ben niet beschikbaar tot 31/07. Na deze datum zal ik reageren op je bericht.Indien je dringende vragen hebt, kan je vanaf 27/07 terecht op het nummer 011/812088,Met vriendelijke groet.-- Met vriendelijke groeten,Jo WillemsEnergy Advisor0493/27.21.45Europark 1008,3530 Houthalen-Helchteren011/81.20.88www.insaver.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform