Een led sensor straler, die in goede omstandigheden gebruikt, na 1 jaar niet meer werkt. Via Lidle shop gekocht. Laat dit weten via mail aan Lidle, maar ze verwijzen me door naar de Shop. De Shop naar de hersteldienst (met een daarvoor apart mail adres). Deze dienst verwijst terug naar Lidle. ..... enz. De 5de 6de en 7de mail wordt niet meer beantwoord. Dan ga ik hier in Geel naar de Lidle winkel en daar blijkt Lidle winkel en Lidle shop met mekaar niets te maken te hebben, maar ze gaan mij terugbellen ... nul reactie. Ben ondertussen al 6 keer terug geweest .... ze gaan hun best doen , maar kunnen mij geen enkele manier of contact geven , zodat ik verder kan . Ik weet ook, die straler heeft mij maar 32€ gekost en is de moeite niet om er zoveel tijd in te steken, maar de wettelijke 2 jaar garantie zou toch iets makkelijker kunnen werken. Moet je ook weten, dat dezelfde lamp nog altijd in aanbieding staat in hun folder. Dus vervanging kan geen probleem zijn. mvg Belmans Frans