Terug

Wonderbox niet ontvangen (e-mail)

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: WONDERBOX

20/06/2024

Beste, op 16 juni 2024, bestelde ik via serge.boneure@gmail.com een online ontbijtbon van 30€. De betaling verliep via Revolut (betaalbewijs voorhanden). Echter ontving ik op mijn e-mailadres tot op heden nog geen enkele mail, noch de bestelling (activatiecode en dergelijke). Ik schreef al 2 mails naar de klantendienst, zonder gevolg, ik schreef een Trustpilot review waar Wonderbox (soms) op reageert, maar ook hier geen reactie. Op 18 juni 2024, belde ik de klantendienst op het nummer 089213661, maar daar kreeg ik alleen een voicemailbericht te horen. Ik wil nu via Test-Aankoop bekomen dat u reageert, mijn bestelling terugbetaald of me de mail met de bestelling levert. Op basis van mijn ervaring en het feit dat Wonderbox - dood lijkt - raad ik iedereen aan, voorlopig geen aankopen meer te plaatsen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform