Terug

WLY KOOPSPAAR.BE

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Koop & Spaar

09/11/2020

Ik stel vast dat u via mijn visa kaart , WLY KOOPSPAAR.BE15 euro 'incasseert' Ik heb geen account, noch lidmaatschap met deze firma aangegaan.Hoe komen zij u aan mijn kredietkaartnummer en hoe kunnen zij 15 euro afhouden van mijn rekening?Ik wens mijn centen terug en stopzetting van WLY KOOPSPAAR.BE

Berichten (1)

Koop & Spaar

Naar: G. D.

10/11/2020

Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op LidmaatschapsinformatieREF: 11863258 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen en hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd. Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naar ledenservice@koopenspaar.be of bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende gea¯nformeerd te hebben.Leden van Koop en Spaar kunnenLeden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden.Met vriendelijke groeten, Customer Service Koop en SpaarKoop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ Je hebt een klacht ontvangen vanGEERT DEWILDEDit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. --- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01094923-84.Heb je vragen over ons platform? refToken: e0d35fd2-df20-46ab-9a2a-6fb1ec34223dWLYKOOPSPAAR.BENaam van de klantGEERT DEWILDEKlantreferentieWLY Koopspaar.be: 080081694Beschijving van de klachtIk stel vast dat u via mijn visa kaart, WLYKOOPSPAAR.BE 15 euro 'incasseert' Ik heb geen account, noch lidmaatschap met deze firma aangegaan.Hoe komen zij u aan mijn kredietkaartnummer en hoe kunnen zij 15 euro afhouden van mijn rekening? Ik wens mijn centen terug en stopzetting van WLYKOOPSPAAR.BEGewenst resultaatTerugbetaling: Eur 15,00Bijgevoegde documentenGeen documenten bijgevoegdMet vriendelijke groeten,Test Aankoop


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform