Terug

winterbanden in de maand mei geleverd en niet afgesproken dat die in mei geleverd worden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: Cardoen

30/05/2024

Beste, ik kocht verleden maand een auto bij Cardoen,. Er werd mij dan aangedrongen om winterbanden bij te kopeen als ik een service contract nee, worden deze banden gratis geplaatst. Ik laat me verleiden en koop deze. Eergisteren word ik opgebeld dat mijn winterbanden aangekomen zijn en dat ik deze moet gaan ophalen! Ik antwoord dat ik deze nu niet moet hebben dat ik pas winterbanden voor de winter moet hebben en dat dit niet zo overeengekomen is. Antwoord is zeer kort ik moet deze banden komen halen, anders krijg ik een factuur van 100 euro voor stockage van deze banden? Een halfuur later zit in mijn mailbox een factuur van 110 euroIk wil deze factuur niet betalen, er is geen overeenkomst geweest dat die banden nu worden geleverd voor de winter!

Berichten (5)

Cardoen

Naar: K. S.

31/05/2024

Goededag,wij hebben uw melding in goede orde ontvangen. Onze excuses voor het geleden ongemak.We nemen intern contact op met de betrokken personen en houden uop de hoogte van zodra we antwoord hebben.Bonne journée à vous,nous avons reçu votre message en bon ordre. nos excuses pour tout désagrément causéNous contacterons les personnes concernées en interne et vous tiendrons informé dès que nous aurons une réponse.Cordialement, met vriendelijke groeten,Manja DebrouwereCardoen

Cardoen

Naar: K. S.

31/05/2024

Goedemorgen,onze vestigingsverantwoordelijke te Halle heeft deze klant zelf gebeld, en is volgens zijn mening niet kortaf maar correct geweest.Hij heeft de klant gemeld dat haar wielen binnen waren gekomen , wielen die ze gekocht had samen met de wagen.Haar antwoorden waren zeer kort en ridicuul , "wat moet ik doen met wielen in mei, en ik woon wel op een appartement hé , enz ".Er is haar geantwoord dat de wielen door haar betaald werden en het dan ook correct is haar deze te bezorgen.Klant heeft de telefoon neergelegd toe er uitgelegd werd dat de wielen konden gestockeerd worden , maar dat daar dan stockage werd voor aangeteld.Daarop is er inderdaad een factuur opgemaakt en opgestuurd. De wielen liggen dus ook momenteel in ons magazijn gestockeerd.MvgManja DebrouwereTelesalesmanager Cardoen

K. S.

Naar: Cardoen

31/05/2024

beste,Zo is het telefoongesprek niet gelopen!Met vele groetenK.S

K. S.

Naar: Cardoen

31/05/2024

Beste vestigingsverantwoordelijke te Halle,Ik ben helemaal niet tevreden over jullie wijze van handelen vooral nadat de centen binnen zijn!Voorstel, ik zie af van de aankoop van de winterbanden, jullie betalen mijn winterbanden terug of het factuur voor opslag van banden wordt kwijtgescholden. Groeten K.S

K. S.

Naar: Cardoen

17/06/2024

Graag een antwoord Groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform