Terug

Winst?

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. S.

Naar: NATIONALE LOTERIJ

04/02/2023

Geachte, op 03/02/2023 online deelgenomen aan Euromillions van de nationale loterij. Volgens de website: Wanneer je online speelt, hoef je niets te doen. Na elke trekking wordt je deelname gecontroleerd en krijg je per e-mail bericht of je gewonnen hebt!. Hier heb ik altijd op vertrouwd, zonder zelf controle uit te voeren. Deze keer toevallig wel. Bijgevoegd documenten die aantonen dat ik juiste nummers heb, maar blijkbaar 0 € won. Wil dit zeggen dat alle vroegere deelnames (echter beperkt in tijd) opnieuw moeten gecontroleerd worden? Misschien ben ik niet de enige, en zijn ook andere spelers benadeeld (geweest)?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform