Beste ,Wij hebben jouw mail goed ontvangen.Je hebt tot 30 dagen na je aankoop het recht om het artikel aan ons terug te bezorgen op voorwaarde dat het toestel zich in een perfecte staat bevindt en niet werd gebruikt.Je kan je artikel op 2 manieren retourneren:Je bezoekt de dichtst bijzijnde Krëfel winkel. De lijst van de winkels in jouw buurt vind je hier (s:www.krefel.be/nl/winkels). De winkel zorgt vervolgens voor de terugbetaling van jouw geretourneerd product.Stuur het product in de originele verpakking en voorzien van alle onderdelen terug naar Krëfel, dienst expedi, Steenstraat 44 te 1851 Humbeek. Gelieve dit retourdocument toe te voegen. De retourkosten zijn voor jouw rekening.Eens onze logistieke dienst het artikel heeft ontvangen, zorgen we voor de terugbetaling.Wanneer het artikel in de winkel wordt teruggebracht, zal de verkoper het artikel nakijken en beslissen of het herroepingsrecht van toepassing is. Het artikel mag dus niet gebruikt zijn en moet zich in de originele verpakking bevinden. We kunnen van hieruit geen beslissing nemen zonder het toestel te hebben gezien.Bij retour via post, wordt het artikel ook eerst nagekenen en indien de voorwaarden zijn goedgekeurd, wordt een terugbetalingsprocedure opgestart.We raden dus aan om het artikel retour te sturen.Met vriendelijke groeten,CarmenCustomer Happiness Teammember--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachtenbox@test-aankoop.be]Verzonden: 11/03/2022 08:21Aan: customercare@krefel.beOnderwerp: Klacht - Winkel wijgert retour in ontvangst te nemen - (CPTBE01480166-43)Je hebt een antwoord ontvangen van MARTIN CLEUREN.Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen: CPTBE01480166-43.Heb je vragen over ons platform?ref:_00D5I3dQ0g._5005IOyOgx:ref