Terug

Winkel komt leveringstermijn meerdere malen niet na

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

L. V.

Naar: KWANTUM

12/07/2024

Geachte mevrouw/ heer, Op 9 maart 2024 kochten wij 6 houten jaloezieën, van het type hein, zwart, 50 mm. Wij kochten deze in de kwantum winkel in Mechelen. Het totaal bedrag was 1895,12 euro. De houten jaloezie waar de klacht over gaat bedraagt 637,38 euro. Alle goederen werden tijdig geleverd (13 april 2024). Echter was er 1 houten jaloezie beschadigd, in de winkel was de buitenkant van de doos al beschadigd. Eenmaal thuis bleek de jaloezie zelf ook beschadigd te zijn. Diezelfde dag onmiddellijk teruggegaan naar kwantum, er werd ineens een klachtenformulier aangemaakt en de jaloezie werd opnieuw besteld. Levertijd bedroeg wederom +/-6 weken, na die periode langs de winkel geweest en gaan informeren of onze jaloezie al binnen was. Er werd mij verteld dat er iets was misgelopen (we waren al de 2e). Winkelverantwoordelijke ging dit enkele dagen later bekijken, jaloezie werd opnieuw besteld. Op 6 juli 2024 zijn we terug naar kwantum gegaan, onze jaloezie was toegekomen maar in het verkeerde filiaal (merksem). Toen werd er ons verteld dat de houten jaloezie de week nadien in de winkel in Mechelen ging zijn. Wij krijgen 10 juli 2024 een bevestigingsmail dat onze houten jaloezie geleverd is & beschikbaar is voor ophalen in de kwantum in mechelen. Op 12 juli 2024 willen we onze bestelling gaan ophalen, echter zou deze volgens de medewerkers nergens te vinden zijn in de winkel. De medewerkers namen contact op met de winkel in Merksem, zij vertelden dat de jaloezie verkeerd geleverd was en dat de chauffeur deze terug zou meegenomen hebben naar de hoofddepot van kwantum? Echter blijkt onze jaloezie nu nergens te bespeuren. De winkel hoopt dat ze meekomt met de volgende levering 16 juli 2024. Wij zijn het beu! Wij hebben geen zin om nog eens 6 weken te moeten wachten! Dit is echt geen service! Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform