Terug

Windscherm

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Paraconstruct

23/12/2020

Op 21/09/2020 heb ik gemeld dat er een scharnier was gebroken van mijn windscherm, dat ik enkele maanden voordien had aangekocht, met de vraag of dit kon hersteld worden. Op dat moment kon ik het windscherm niet meer gebruiken.Op 22/09/2020 kreeg ik te horen dat dit zeker kon, en de vraag hoeveel er stuk waren?Op 23/09/2020 geantwoord dat er momenteel maar 1 scharnier stuk was, maar de andere ook eens moest nagekeken worden. Volledige stilte van uw firma.Op 2/10/2020 hoever het zat met de stuk gegane scharnier? Volledige stilte van uw firma.Op 11/10/2020 nogmaals laten weten dat ik tot op heden niets van uw firma heb gehoord.Op 17/10/2020 Liet u weten dat het zou kunnen binnen een 3 tal weken, omdat u de juiste kleur niet had, en de vraag om voorlopig een andere te plaatsen?Op 17/10/2020 heb ik geantwoord als het maar 3 weken duurt, ik het niet nodig vond om 2x hetzelfde werk te doen. Maar wel met de hoop dat het dan in orde zou komen, en het spoedig in orde zou komen.Op 6/12/2020 Tot op heden weeral geen teken van leven van uw firma. Daarom nogmaals gevraagd, na 6 weken, hoever het stond met de scharnier, en wanneer er een antwoord zou komen?Op 6/12/2020 zou u die week er op terug komen om af te spreken. Alweer voorbij en geen afspraak.Op 20/12/2020 Is er nog steeds geen afspraak, en nog niets gehoord van Paraconstruct.

Berichten (6)

Paraconstruct

Naar: J. V.

03/01/2021

Beste,Wij hebben de klant gecontacteerd en datum afgesproken voor herstelling op onze kosten .Wij betreuren de manier van handelen en het onmiddelijk openbaar zetten van dergelijke klacht.Daar wij telefonisch nooit contact hebben gehad met de klant en deze niet de moeite gedaan heeft om ons telefonisch te contacteren.Met Sympathieke Groeten,--------------------------------------------------------------Wim DielemanEmail: wim@paraconstruct.comGSM: +32 (0)472 744 358Begin doorgestuurd bericht:

J. V.

Naar: Paraconstruct

03/01/2021

Beste,Ook ik betreur dat het zover moest komen om de klacht langs deze weg te moeten indienen.Op 29/12/2020 heeft u laten weten dat u de herstelling kwam doen in de maand februari.Daar ik deze afspraak vaag vind, heb ik de vraag gesteld om de juiste datum die u had ingepland te melden, zodat ik daar rekening kon mee houden.Hopend dat u die nog spoedig aan mij kan geven.Met vriendelijke groetenJAN V

J. V.

Naar: Paraconstruct

13/01/2021

Beste,Op 30/12/2020 heb ik via mail, en op 3/01/2021 via TA, de vraag gesteld om een exacte datum te bekomen wanneer de scharnier vervangen zou worden.Tot op heden heb ik van uwentwege nog geen reactie ontvangen.Daar mijn vrouw een medische ingreep moet laten doen, en enige malen terug op controle moet, zou ik willen aandringen op een exacte datum, zodat we onze agenda's op elkaar kunnen afstemmen.Groetjes

Paraconstruct

Naar: J. V.

13/01/2021

26/02 Om 10uMet sympathieke groeten,Wim DielemanParaconstruct Send from my iPhone.

Paraconstruct

Naar: J. V.

13/01/2021

26/02 om 10uMet sympathieke groeten,Wim DielemanParaconstruct Send from my iPhone.

J. V.

Naar: Paraconstruct

17/01/2021

Beste,Voor mij is 26/02/2021 om 10 uur goed, heb dat in mijn agenda genoteerd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform