Terug

Windows live account geblokkeerd - geen reactie op aanvraag accountherstel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: MICROSOFT

24/02/2025

Sinds 1 week is mijn Windows live mail account geblokkeerd en onmogelijk om te deblokkeren. Alle stappen zoals online vermeld, uitgevoerd. Formulieren ingevuld, geen reactie of reactie met mail dat de info onvolledig is wanneer alles correct werd ingevuld en waar mogelijk info werd toegevoegd. Meermaals 24h tot 48h uur gewacht om opnieuw te proberen/in te dienen. Telefonisch onbereikbaar tenzij je zegt dat er een facturatieprobleem hebt, dan krijg je wel iemand aan de lijn. Kunnen/willen niet helpen omwille van privacy. (hebben wel je betaalgegevens) Zeggen doodleuk dat de kans groot is dat account voor altijd geblokkeerd blijft. Dit mail adres gebruik ik +10 jaar. alle mappen met belangrijke mails en info.... kwijt. Ik betaal jaarlijks voor gebruik van het pakket. Dit kan niet zijn dat je geen accountherstel meer kan krijgen... alles is gekoppeld aan dit mailadres en brengt mensen in de problemen!

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 24 februari 2025

MICROSOFT

Naar: C. V.

24/02/2025

Beste, Bedankt om de Belgische receptie te contacteren. Gelieve uw mail adres en telefoonnummer door te sturen vooraleer wij een quick assist ticket kunnen aanmaken. Met dank. Kind regards, Lobby Microsoft Zaventem Telephone +32 (0) 2 503 31 13 www.sodexo.com Global Workplace Services


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform