beste ik bestelde stoelen kevin mokka ik ontving een mail dat dit nu om een vergissing ging op jullie site en dat jullie u het geld terug zullen overmaken nochthanszegt de belgische wetgeving dat alles wat besteld en betaald is ook aan deze prijs moet geleverd worden ook merk ik op dat de ene klant ze wel krijgt en de andere dan weer niet ik verwacht dus nog steeds de stoelen zoals besteld order nummer 65667710 ook ik jullie diensten gebeld en daar zei de persoon in kwestie dat inderdaad sommige personen de stoelen wel ontvingen waarom worden dan bij adere mensen gewoon geannuleert jullie als keten zouden toch moeten weten dat dit een wetgeving is die telt als ik bv iets te koop zet moet ik door een vergissing niet plots duurder gaan maken maar moet ik de wet hanteren zoals die bestaat bekijk ht juridish loket : Verplicht leverenBestelt u iets online? Dan is de webwinkel verplicht om uw bestelling te leveren tegen de afgesproken prijs. Dat is het bedrag dat op de website stond toen u het product bestelde.Ook bij een prijsfout moet de webwinkel leveren. Bijvoorbeeld als er volgens de verkoper een verkeerde prijs op de website stond, toen u bestelde. De webwinkel moet het product meestal leveren tegen de afgesproken prijs in deze situaties: